• bara lilla jag

Salabacke/Årsta mammor i Uppsala

Har flyttat till salabacke för inte så längesen och har precis fått en till liten pojke och skulle vilja lära känna lite flera mammor i området!! Finns det flera som jag? :D

• Svar på tråden Salabacke/Årsta mammor i Uppsala
  • loveliten

Hej, jag bor också i Sala backar!

• majsan801

Hej baralillajag vi har ju setts i augusti tråden. Bor i årsta. Tror båda våra barn är i hyfsad lika ålder.

• Mille

Hej! Även jag bor i Salabacke, på Verkmästargatan. Blev mamma för första gången 22 augusti till en liten Sixten och nu när man börjat landa lite skulle det vara kul att gå barnvagnspromenader och hänga med andra i området! Var i Salabacke bor ni?

• Mille

Jag tror jag känner igen baralillajag från augustitråden, förresten!

• majsan801

Om jag får komma med ett förslag så kan det ju vara kul att träffas på ett fik första gången. Brantan är ju underbart alt fiket i årsta centrum.

• loveliten

Någon som är intresserad av riktigt långa promenader? I högt tempo?

• loveliten
    majsan801 skrev 2009-09-22 18:42:28 följande:
    Om jag får komma med ett förslag så kan det ju vara kul att träffas på ett fik första gången. Brantan är ju underbart alt fiket i årsta centrum.
    Gärna fika
  • majsan801

Absolut men bara de sker på fm då jag har en äldre son som ska hämtas på dagis kl 14. Med äldsta sonen gick jag promenader i timmar varje dag runt salabacke området bodde där då. Nu har jag inte riktigt kommit igång med långa promender än men behöver motionen.

• bara lilla jag

va kul :D ja majsan vi har setts i den tråden :D Jag bor på lästmakargatan.. Jag ses gärna nån dag! brantans fick tycker jag är supermysigt.. har inte varit så långt borta som årsta än haha :D

Svar på tråden Salabacke/Årsta mammor i Uppsala