Salabacke/Årsta mammor i Uppsala
Har flyttat till salabacke för inte så längesen och har precis fått en till liten pojke och skulle vilja lära känna lite flera mammor i området!! Finns det flera som jag? :D
Har flyttat till salabacke för inte så längesen och har precis fått en till liten pojke och skulle vilja lära känna lite flera mammor i området!! Finns det flera som jag? :D
puffar
Hej, jag bor också i Sala backar!
Hej baralillajag vi har ju setts i augusti tråden. Bor i årsta. Tror båda våra barn är i hyfsad lika ålder.
Hej! Även jag bor i Salabacke, på Verkmästargatan. Blev mamma för första gången 22 augusti till en liten Sixten och nu när man börjat landa lite skulle det vara kul att gå barnvagnspromenader och hänga med andra i området! Var i Salabacke bor ni?
Jag tror jag känner igen baralillajag från augustitråden, förresten!
Om jag får komma med ett förslag så kan det ju vara kul att träffas på ett fik första gången. Brantan är ju underbart alt fiket i årsta centrum.
Någon som är intresserad av riktigt långa promenader? I högt tempo?
Absolut men bara de sker på fm då jag har en äldre son som ska hämtas på dagis kl 14. Med äldsta sonen gick jag promenader i timmar varje dag runt salabacke området bodde där då. Nu har jag inte riktigt kommit igång med långa promender än men behöver motionen.
va kul :D ja majsan vi har setts i den tråden :D Jag bor på lästmakargatan.. Jag ses gärna nån dag! brantans fick tycker jag är supermysigt.. har inte varit så långt borta som årsta än haha :D