Salabacke/Årsta mammor i Uppsala
men vi kör i morgon då kl 10 för det är det tidigaste jag kan.. vi kan ju ses vid fiket så kan vi ju kolla av vädret lite och bestämma då hur vi gör?
men vi kör i morgon då kl 10 för det är det tidigaste jag kan.. vi kan ju ses vid fiket så kan vi ju kolla av vädret lite och bestämma då hur vi gör?
men ska vi ta 11 då? för jag skulle eg behöva springa in på affären en snabbis i morgon
ja det var jättetrevligt! vi kanske skulle köra en hemmafika nångång för att slippa gamla griniga tanter hahaha
ska vi köra en fika nästa onsdag?
okej nej det blir lite tokigt för jag hömtar ju alfons och fixar vid den tiden :)
okej nej det blir lite tokigt för jag hömtar ju alfons och fixar vid den tiden :)
samma här följer gärna också med när stora får vara med
hej igen:) Det ser inte ut som att det blir nån fika i veckan, det vill inte gå ihop sig.. men förhoppningsvis nästa.. hur ser den veckan ut för er?
hej hej.. svininfluensan har kommit väldigt nära här.. en kompis till alfons hos dagmammorna ligger på akuten han har konstaterad svininfluensa.. Så jag ska ägna min vecka åt att försöka få i mig lite vaccin sen måste jag baka och fixa inför alfons födelsedag näst vecka!
jag är jättesugen! Men ja den här veckan blir körig.. Sen vet jag inte om Alfons kan ha blivit smittad och så heller och då kan ji vi ha blivit smittade, så den här veckan håller vi lite låg profil i väntan på att vi har passerat inkubationstiden.. Men kan vi inte försöka boka nästa vecka? På onsdag kanske??
hej hej allihopa! Tack för en trevlig fika igår! Ska vi styra upp en fika till innan jul och sen efter jul tänkte jag iaf börja gå till öf då kanske vi kan köra en öf dag någongång?
va trevligt :) det har väll stannat av lite med fika nu över jul iofs men efter jul tror jag att vi kör igång igen med lite öppna förskola och så.. jag är dock alltid på fr en fika om nån vill eller kan tidigare :)
ja varför inte? vid 11 taget kanske? skulle behöva handla lite i morgon innan :)
vi brukar fika på brantingstorgs kondis :)
hej! sitter här mitt i natten med en febrig och förkyld pojke :( Så det blir till att vara hemma i morgon :(
usch vilken natt..har i princip suttit i soffan med lillen i famnen hela natten. Han har skrikit som en besatt.. Vet inte om det är magen som krånglar, har mer eller mindre gått över helt till ersättning nu.. Han har varit så hela helgen men inatt hade han feber.. Men men ingen feber nu iaf och han sover så jag tänkte passa på att ta igen lite sömn nu.. Majsan när har du storebror på dagis? Om det är flera som har stora barn så skulle vi ju kunna köra nån timme i nån lekpark sen eller så..
okej..
samma här det börjar bli mkt nu sista veckorna innan jul.. men om någon är sugen på en fika nästa vecka på onsdag så kan jag fika då.. Sen är det kört för mig fram tills typ 2:a veckan i jan :D