• bara lilla jag

Salabacke/Årsta mammor i Uppsala

Har flyttat till salabacke för inte så längesen och har precis fått en till liten pojke och skulle vilja lära känna lite flera mammor i området!! Finns det flera som jag? :D

• Svar på tråden Salabacke/Årsta mammor i Uppsala
  • bara lilla jag

fika på tisdag? eller hur ser det ut för er?

• majsan801

Tisdagar har jag min stora vilde hemma så då är det ingen vila ingen ro om jag ska ha med han. Så jag hoppar tisdagar iaf.

• bara lilla jag

torsdag då? känner detsamma, Alfons är helt sjävild så honom går det inte att fika med :P vi får köra en lekdejt i en park istället med 2åringarna sen haha

• bara lilla jag

som det ser ut nu kan jag inte alls denna vecka.. allt har kört ihop sig.. kan vi satsa på nästa vecka istället?

• Mille

Jag har också svårt att hinna ses den här veckan. Vi satsar på nån dag nästa vecka istället...

• majsan801

låter bra...själv sitter jag och väntar på hanteverkarna som ska byta våra fönster. De skulle ha kommit kl07. Säger j...la tur för dem att jag inte väckte ungarna och hade dem klara då.

• loveliten

Någon som är sugen på en långpromenad nästa vecka? Tisdag, onsdag eller torsdag efter 830 kan jag. Jag börjar ledsna på att gå själv!

• bara lilla jag

hallå.. jag har bara möjlighet för antingen en fika eller promenad på tisdag.. Hur ser det ut för er?

• Mille

Jag kan gärna ta en promenad eller fika på tisd el onsd. Helst lite senare än 8.30, typ 9.30-10 nån gång.

Svar på tråden Salabacke/Årsta mammor i Uppsala