Salabacke/Årsta mammor i Uppsala
Har flyttat till salabacke för inte så längesen och har precis fått en till liten pojke och skulle vilja lära känna lite flera mammor i området!! Finns det flera som jag? :D
Har flyttat till salabacke för inte så längesen och har precis fått en till liten pojke och skulle vilja lära känna lite flera mammor i området!! Finns det flera som jag? :D
okej nej det blir lite tokigt för jag hömtar ju alfons och fixar vid den tiden :)
ÖF vid liljeforstorg dvs pumpen är en underbar förskola. Kanon personal och bra lokaler. Hoppas ni får trevligt, eftersom jag har en större son har jag inte möjlighet att följa tyvärr. De är inte välkomna den tiden. Jag går gärna dock en annan dag om det är någon som är intresserad. Nån dag på fm utan stora eller en dag när man får ha med stora.
samma här följer gärna också med när stora får vara med
Hej! Nu är jag tillbaka i stan och ses gärna.
hej igen:) Det ser inte ut som att det blir nån fika i veckan, det vill inte gå ihop sig.. men förhoppningsvis nästa.. hur ser den veckan ut för er?
Ja vi får styra upp att gå till ÖF någon förmiddag kanske, eller som sagt en e.m när det är för äldre barn oxå. Jag vet inte riktigt hur nästa vecka funkar ännu. Sixten ska vaccineras på tisdagen så det beror lite på hur han reagerar på vaccinet oxå. Boka ni in en dag som passar så hänger jag på om jag kan!
hej hej.. svininfluensan har kommit väldigt nära här.. en kompis till alfons hos dagmammorna ligger på akuten han har konstaterad svininfluensa.. Så jag ska ägna min vecka åt att försöka få i mig lite vaccin sen måste jag baka och fixa inför alfons födelsedag näst vecka!
Ingen som vill fika?
jag är jättesugen! Men ja den här veckan blir körig.. Sen vet jag inte om Alfons kan ha blivit smittad och så heller och då kan ji vi ha blivit smittade, så den här veckan håller vi lite låg profil i väntan på att vi har passerat inkubationstiden.. Men kan vi inte försöka boka nästa vecka? På onsdag kanske??
Det blir fika på onsdag klockan tio på brantingsfiket för alla som vill! Jag kommer iaf