niea skrev 2009-09-20 12:27:30 följande:
okej 50 mg tar jag...okej börjar bli less på allt all ångest alla tankar känslor sömnlösa nätter. okej för det står på bikerkningar på fass att ute bliven mens och mens rubbningar kan förekomma och jag är en människa som alltid åker på biverkningarna.jag kan inte slappna av jag kan itne släppa allt runt om kring mig gör jag det får jag ännu mer ångest... klart jag ska uppdatera dig=) ska ringa min läkare se och berätta om min mens kan ju vara för att jag minskat så mkt i vikt så snabbt för ja mår så dåligt...korin skrev 2009-09-20 10:54:30 följande:
Ja, jusdt ja jag läste också att något med rubbningar kan stämma, men är du som mig och Alltid lär dig biverkningarna utantill så blir det psykiskt att man får alla. sån är jag, lite hypokondriker.. Utan sluta läsa och känn efter istället. känner du att det är jobbigt att vänta den här tiden kan dui få hjälp undertiden.. men det tar tid, man får hålla ut, tänk såhär, har jag klarat det all tid innan jag började äta klarar jag ångesten tills tabletten börjar verka också! 50 var alldeles för lite för mig sen.. det kan hända att man får öka men det gör inget, jag känner inget annorlunda för det..
det är nog så, viktminskning, psykisk stress/oro,ångest.. gör att det blir tokigt! Så blev det för mig med..kram