• Anonym

Låg feber under lång tid? Någon fler än jag?

Jag hade feber runt 38 grader i nästan ett år. Tog alla prover som finns nästan..... Hade bara lite förhöjd sänka. Höll på att bli galen eftersom jag kände mig småsjuk hela tiden. Efter ca ett år blev det bättre men än idag har jag långvarig feber i perioder.... vet ej varföf.....

• Anonym

Jag hade 38 graders feber under en tre-fyra månaders period som yngre.
    Trodde att jag var gravid.
    Trots att jag var oskuld
    Nej, jag vet faktiskt inte vad det berodde på.

• Anonym

Jag var inte sjukskriven under det året jag hade feber. JAg studerade på högskolan och kan säga att det inte gick särskillt bra.....
    Läkarna tog verkligen måååååånga prover, även för ovanliga saker men hittade inget. De tog min temperatur flera gånger och den låg alltid på minst 38. Efter detta år fick jag blåsljud på hjärtat, vilket antagligen berodde på långvarig infektion och feber. Det gick bort efter några månader.
    det jag kan säga idag några år senare är att jag fortfarande är sjuk ofta, får feber då och då helt utan andra symtom...... Jag har varit hos så många läkare att jag nu gett upp!

• Anonym

Jag skrev som anonym där uppe om att jag hade feber i 3-4 månader en sommar för några år sen.
    Nu kom jag på att jag hade visst körtelfeber jag med den sommaren, fick reda på det efter lång tid.

• Anonym

Ja, hur har det gått?

Jag har samma problem här...

Svar på tråden Låg feber under lång tid? Någon fler än jag?