• Phlippan87

Gekås Ullared?

damtoppar för mellan 80 kr och 119 ungefär, tröjor oftast under 179.
    herrsidan kan man få en t-shirt för kring 25 kr, zip-tröjor upp till 200 kr.
    strumpor ca 10 kr paret, byxor mellan 80 och 250 kr
    är helt underbart att åka dit som en slags minisemester och samtidigt köpa på sig massa roliga kläder osv

Vår lill* älskling, BF 22/12 2009 | phlippans.blogg.se
  • Phlippan87
    eeos skrev 2009-09-22 09:08:34 följande:
    ska jag vara ärlig så gillade jag inte ullared. Jag var där förra året i november. Jag var så besviken. Dåligt med storlekar sen var kläderna ofta väldigt små i storleken. Kvaliten var både och om man ser efter tvätt hemma sen. Kan hitta massor av billigt "hemma" på rea. Ullared var inte som jag hade tänkt mig.
    problemet med ullared är att man måste tänka på vilken tid på året man åker ner, i november åker alla ner för att köpa julgrejer och kläder, då är det oerhört urplockat.
    för min del, som drar lite större storlekar är det sällan svårt att hitta snygga och billiga kläder, med bra kvalitet, där, däremot svindyrt här hemma... har massor av plagg från gekås som jag använt i flera år och som håller högre kvalitet än sådant som är inköpt på ex kappahl och lindex
  • Phlippan87

man kan även tjäna på att handla anant än kläder där nere, billiga på mycket elektronik, verktyg osv. det man tjänar minst på är nog hygien-delen som bara ligger några kronor under ex öob och rusta, men är man ändå där så handlar man juh
    när jag storhandlat på gekås har det sällan slutat på över 2500-3000 kr och då ahr det varit inredning, film, musik, vinterkläder till mig och sambon osv

Svar på tråden Gekås Ullared?