Inlägg från: AmandaPitkänen |Visa alla inlägg
  • AmandaPitkänen

Jag är så ful!

Jag känner mig så himla ful. är det nån mer än jag som har fått finnar i hela ansiktet (och jag har aldrig finnar annars!!) och så torrt hår. det bara hänger i stripor. Är det nån som har en mirakelkur för hår och hud? behöver verkligen hjälp!

• Svar på tråden Jag är så ful!
  • AmandaPitkänen

ebben: Jag åkte aldrig upp eftersom dom inte ville undersöka mig för jag var bara i vecka 13! suck... men jag ska till min bm imorrn och lyssna på hjärtljuden! ska bli spännande!

Holmen: jag tycker att det är kul att vara gravid, men samtidigt tycker inte jag att det är så kul att ha stora finnar i HELA ansiktet. Håret ser ut som om jag aldrig klippt det så slitet är det. Och folk kommenterar hela tiden att jag ser så trött ut. Så det är klart att man vill piffa upp sig lite!

• AmandaPitkänen

Vårsol: jag har redan berättat till alla och jag trodde dom skulle ha lite förståelse med att man är gravid och spyr och är trött och inte ser så pigg ut. Men nejdå! alla har visst rätten att påpeka hur sliten man är.

men jag funderar på om man kanske ska ta och boka tid för lite solning. Så får man ju lite färg ialla fall.

• AmandaPitkänen

Jag har alltid haft bra självförtroende, tyckt att jag sett bra ut (får man säga så???) men nu är det på noll. Men jag ska som tur är till jobbet nu och att stå och steka mat och stå vid ett stekbord ger ju lite fin färg i ansiktet...*ler*

Svar på tråden Jag är så ful!