• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • gaffsan
    Polly S skrev 2009-10-16 21:58:24 följande:
    ha en underbar kväll!
    Samma vi kanske hörs sen {#lang_emotions_sunny}
  • Grizelda
    gaffsan skrev 2009-10-16 21:47:01 följande:
    Var i Skåne bor du
    Malmö, fast inte i det vackra tornet på min bild.
  • Polly S

nej, nu ska jag ut med Valpen!
    ha det bra!

• Sedek
    gaffsan skrev 2009-10-16 21:54:26 följande:
    Ska du vara  Vi sålde huset , sen köpte vi snipan, gott att sova till , kluck ,kluck . Så efter jobbet nu i sommras gick jag till båten och fikade. Perfekt sommarstuga
    Hänger gärna på, tar med en flarra merlot så kan vi supa till..

Funderar också på att sälja huset
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-10-16 21:49:37 följande:
    Grattis då... Jag ville ju... Aja, får väl nöja mig med 900 igår
    Grizelda skrev 2009-10-16 21:59:30 följande:
    Malmö, fast inte i det vackra tornet på min bild.
    Det vill säga samma stad som jag bor i
  • Jagbyttenick

Sonen har hög feber här... Det kan bero på att han är jätteförkyld sedan en vecka tillbaks, men det kan också bero på trippelvaccinet han fick förra veckan. Är det pga det första alternativet så kan jag fetglömma dejtkvällen imorgon men är det pga det andra alternativet kan det bli magiskt bra tills imorgon.
    Och jag vill ju att han ska slippa febern så fort som möjligt såklart, inte bara för att jag vill ha barnvakt och gå ut med min sambo! Som för övrigt jag surar på för att han är sur typ

• Isnogood
    Jagbyttenick skrev 2009-10-16 23:19:10 följande:
    Sonen har hög feber här... Det kan bero på att han är jätteförkyld sedan en vecka tillbaks, men det kan också bero på trippelvaccinet han fick förra veckan. Är det pga det första alternativet så kan jag fetglömma dejtkvällen imorgon men är det pga det andra alternativet kan det bli magiskt bra tills imorgon. Och jag vill ju att han ska slippa febern så fort som möjligt såklart, inte bara för att jag vill ha barnvakt och gå ut med min sambo! Som för övrigt jag surar på för att han är sur typ
    Meh...attans..men i alla fall...om det inte är så mycket feber i morgon..så kanske det går o ha barnvakt i alla fall...det är ju innom familjen i alla fall...

Så..ni går omkring som 2 sura godisar hemma då...
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-10-16 23:22:36 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-10-16 23:19:10 följande: Meh...attans..men i alla fall...om det inte är så mycket feber i morgon..så kanske det går o ha barnvakt i alla fall...det är ju innom familjen i alla fall... Så..ni går omkring som 2 sura godisar hemma då...
    Ja, det är ju mormor som ska passa, men inte vill jag lämna bort honom om han är dålig, då får det vara till nästa helg eller nåt istället
    Mmm, tyvärr är vi inte så söta mot varandra just nu, t.ex. gick han och lade sig kl 22 antagligen pga mitt ljuva sätt att vara (pms?!)
    Men vi är inte arga på varann, behöver nog bara uppskatta varandra lite, ibland ser man varandras "unika karaktärsdrag" i det där hemska lysrörsljuset bara. Blir så efter tolv år tror jag
  • Isnogood

Joo...konstigt vore väl livet om man inte har sina upp- och ner-perioder...

men desto härligare när man kommer över dem...

Svar på tråden Tråddödare igen....