• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek

Låter skönt och avslappnat Jag ska gå och lägga mig nu, har också läst (pluggat) lite. Men nu börjar det bli fullt uppe i minnesområdet så sömnen får lov att ta över.

• Isnogood

God söndag på er

Solen skiner o jag har varit ute länge med sonen vi har hoppat/klättrat omkring på höbalarna o njutit av det vackra vädret, tappat bort geten o hittat honom igen, har varit ute o ridit o sedan njutit lite mera av det vackra vädret, pimplar te o eldar lite i vedspisen också= Varmt o mysigt inne

• qwerty66

halloj på er alla!

en söndag på jobbet här ....

• Isnogood
    qwerty66 skrev 2009-10-18 14:05:06 följande:
    halloj på er alla! en söndag på jobbet här ....
    HEEEEEEEEEEJ !!!

Började undra om du levde fortfarande.....

"klappar om, vinkar frenetiskt o försöker kasta en kram tillräckligt långt"
  • Grizelda

Jag borde städa, men sitter vid datorn istället. Hur sjutton tappar man bort en get? Jag hade en get för länge sedan, och hon kunde inte vara tyst i en minut om det så gällde livet. Är det alltså en tyst, smygande get ni har? Te låter gott, ska genast gå och göra mig en kopp.

• Sedek
    Grizelda skrev 2009-10-18 14:07:36 följande:
    Jag borde städa, men sitter vid datorn istället. Hur sjutton tappar man bort en get? Jag hade en get för länge sedan, och hon kunde inte vara tyst i en minut om det så gällde livet. Är det alltså en tyst, smygande get ni har? Te låter gott, ska genast gå och göra mig en kopp.
    Smyg-get

Undrar hur en sån smakar Som gömd kofta kanske..
  • qwerty66
    Isnogood skrev 2009-10-18 14:06:54 följande:
    HEEEEEEEEEEJ !!! Började undra om du levde fortfarande..... "klappar om, vinkar frenetiskt o försöker kasta en kram tillräckligt långt"
    *vinkar tebax* (minst lika frenetiskt)

kan du inte skicka lite hångel istället för en kram... jag är mer sugen på sånt nu...
  • Grizelda
    qwerty66 skrev 2009-10-18 14:12:15 följande:
    *vinkar tebax* (minst lika frenetiskt)kan du inte skicka lite hångel istället för en kram... jag är mer sugen på sånt nu...
    Tror nog geten vill pussa lite på dig. Om du tuggar på en morot så kommer han.
  • Isnogood

Ok..jag är både hund- o katt-människa..men jag tycker om dessa listor..
    Torr humor kanske..men det är väl bra o vara lättroad...

Därför är det bättre att ha katt i stället för hund:
    1) Katter spinner. Hundar dreglar.
    2) 1996 kvävdes över 10 000 hundägare till döds av saliv vid det dagliga morgonslicket i ansiktet.
    3) Katter begraver sin skit. Hundar gräver upp andras.
    4) Katter har bättre saker för sig än att stoppa sin nos i ditt skrev.
    5) Katter stryker sig mot ditt ben då de vill ha ömhet och kärlek, inte då de är pilska.
    6) Katter använder kattlådan. Hundar använder ditt ben.
    7) Katter landar alltid på fötterna. Hundar vägrar låta dig kasta dem.
    8) Katter väntar tills du har läst färdigt morgontidningen innan de strimlar den.
    9) Katter ser söta ut då de sover på TV:n. Hundar faller ihop och slaggar mitt framför den.
    10) Ingen någonsin har behövt "varnas för katten". (stämmer inte i mitt hem...)

• Isnogood
    Grizelda skrev 2009-10-18 14:07:36 följande:
    "skäms" Jaa...det undrar jag med faktiskt...men han strosade omkring på gården...
    o helt plötsligt så hittade jag honom inte...det visade sig att han stod bakom huset o mumsade gräs....så nu har jag haft en lång förklaring för honom om att man ska svara när någon ropar..."är säker på att han lyssnade"...
    Sedek skrev 2009-10-18 14:10:23 följande:
    Smyg-get Undrar hur en sån smakar Som gömd kofta kanske..
    "river sönder kartan"
    qwerty66 skrev 2009-10-18 14:12:15 följande:
    *vinkar tebax* (minst lika frenetiskt)kan du inte skicka lite hångel istället för en kram... jag är mer sugen på sånt nu...
    "försöker skicka över lite hångel"
Svar på tråden Tråddödare igen....