Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-11-06 22:12:04 följande:
    Jag slår vad om att du inte kan slå denna kille i sexighet

Nej, där ligger jag i lä... tror inte vi ens konkurrerar i samma liga...

Det konstigaste är nästan tjejen i början som lyckas ta honom på fullt allvar...
  • Scratchy
    gaffsan skrev 2009-11-06 23:14:57 följande:
    Jupp ,, hade du vetat detta innan ,,, så hade du behadlat mig annorlunda eller
    Jag trodde att du var där någonstans... du har ju tillrättavisat mig en massa...
  • Scratchy

Jag är så nyfiken på vad ni heter irl. En del av er vet jag ju, men den som inboxar mig sitt namn får mitt namn i retur.

• Scratchy

Jag vill höra skräck/spökhistorier!

Någon som har någon på lager? Funderar på att starta en tråd om det. Alltså skräckisar som är roligt att berätta för folk, inte sånna där självupplevda andeniglaset-historier, för de är ju fl (och mitt liv) redan fullt av...

• Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-06 23:58:23 följande:
    Mannen kommer hem från jobbet, det är fredag så han sätter sig rakt ner i soffan och frågar hustrun om han kan få en öl för snart så börjar det.Javisst tänker hon och ger honom en. Han dricker upp den och frågar omgående efter en till, för nu börjar det snart... Hon tänker inte mer på det utan hämtar en till öl åt gubben.Så dricker han upp den med, frågar igen med anledningen av att det börjar snart... Nu däremot så rinner det över för hustrun så hon vänder sig om och talar om för karln att: Komma hem och sätta sig i soffan och dricka öl efter öl i väntan på nått, det är väl inget som händer här när du sitter i soffan, du gör ju ingen ting bara tittar på tv och dricker öl och så ska du ha mig att hämta allt åt dig, vad är det som ska börja?Mannen:- Nu har det börjat... Ingen skräckis iofs, men jag skrattar i alla fall...
  • Scratchy
    gaffsan skrev 2009-11-07 01:18:26 följande:
    Mmm du vet ,, så jävlig är det .. Puss på er alla i tråden . nu ska vi gå framåt ,,Häng med ,, om någon har en elak sambo eller äkta hälft Inboxa ,,
    Nu fattar jag ingenting...
  • Scratchy
    gaffsan skrev 2009-11-07 01:50:16 följande:
    Gör nada , hjälp mig en en tråd ...gaaggga
    Vilken tråd, och varför citerar du mig?
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-07 01:58:07 följande:
    Jag tror att det är dags för oss ALLA att sova. Vad sägs?
    Konfluera mig inte!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-07 02:01:49 följande:
    OK, då utesluter jag er och lägger bara mig själv istället Godnatt allihop!
    Influera mig!
  • Scratchy
    gaffsan skrev 2009-11-07 02:08:30 följande:
    De tror att vi är ovänner på riktigt ,,,
    Vem? Jag har inte fattat något av vad du skrivit på länge nu...
Svar på tråden Tråddödare igen....