Tråddödare igen....
Okej, jag ska göra något jag sällan gör, nämnligen att svära (och möjligtvis stava fel på ordet "nämnligen" (fast det brukar jag ju stava fel på (jag drar i alla fall på med alldeles för många parenteser inne i varandra (blir så fint med många slutparenteser (men skit samma))))). Så nu kommer meningen med svordomar (så att ni inte missar detta one night only ocation (jag är medveten om felstavningarna Fiona så håll snattran)):
Det är ju fan i helvete att jag kommer in i den här djävla tråden på ett så förböfflat ojämt nummer (ja, jag anser att vi bör behålla den traditionella stavningen av "djävlar"). Faaaaaannnn...
Jag hade tänkt göra entré på något snyggt som till exempel #1234, men med ett enkelt överslag upptäckte jag att det skulle dröja till nyår innan vi är framme där om vi fortsätter i den här takten. Lite av mina svordomar bygger också på att jag över huvud taget kommer in i tråden. Jag hade tänkt att bojkotta er (utan bättre anledning än att jag vill ha bekräftelse), men upptäckt att tråden är döende, och det är klart att man vill vara med vid dödsbädden.