Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Jagbyttenick skrev 2009-11-28 22:38:54 följande:
    Ja, ganska bra, trots att jag känner mig så sliten, sov till 10 och sedan sov jag middag tillsammans med sonen mellan 12 och 14. Så vi kom inte ut förrän vid fyra, men hann en massa innan det var dags att åka hem och fixa middagen. Shoppingen var iofs bara mat
    Din och min dag har sett ungefär likadan ut ju!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-28 22:45:20 följande:
    Nej jag har heller inte "behövt"Vadå behövt förresten? Men det kan nog fort ändras om man får för sig att man ska ut och erövra.
    Jag glömde nog vad jag skulle skriva och lämnade meningen ofullständig.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 22:45:34 följande:
    Då är kanske vi också låtsastvillingar? Fast din son är lite äldre än min
    The truth is out there....

Ja, min son är fem, den lille gubbstrutten!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 22:48:23 följande:
    Min blir 20 månader nästa vecka. Snart får jag inte räkna hans ålder i månader längre
    Åh vad gulligt! 20 månader...tiden går fort hörrudu! Japp snart är det i år man ska räkna. Eller ska och ska..Jag började nog räkna i år när min son fyllde just ett år..Lättare för mig att hålla räkning
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-28 22:48:26 följande:
    och hur många svampar har fröken ätit ikväll?
    Hahah! Nä, men jag hade tänkt skriva att "som tur är har jag ännu inte behövt bidra med egen erfarenhet".
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 22:52:01 följande:
    Ja, jag går ju och väntar på att han ska lära sig prata så han kan berätta om alla sina funderingar som jag ser att han har. Och så han slipper bli så frustrerad när han inte kan förmedla vad han vill.Han har börjat trolla för oss nu, vår lille goding; han gömmer något och slår sedan ut med händerna, som om han försöker säga "borta"
    Vad gött!

Grattis till numret.
  • Velour

Så, vad fick er att bli medlemmar på FL?

• Velour
    Sedek skrev 2009-11-28 22:56:44 följande:
    Jag förstod nog det också Grattis till uteslutande bra erfarenheter då!
    Tack.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 22:56:49 följande:
    Jag var gravid och ville träffa andra i samma sits eftersom ingen av mina kompisar eller någon i min närhet hade småbarn.Plus att vi inte skulle ha någon föräldragrupp på vårt BVC pga besparingar.
    Intressant! Men vad dåligt att de drog in föräldragruppen Hoppas du trots allt finner en viss trygghet på FL.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-28 23:03:36 följande:
    Har varit medlem innan, skrev en del i pappaforumet men det är så dåligt drag där så jag ledsnade och glömde av mitt nick och allt. Nyreggade mig i våras och sumpade även det nicket... Skaffade detta i somras som jag lyckats hålla vid liv sedan dess, och hoppas så kunna göra i framtiden också!
    Jaså? Det skulle vara intressant att veta vad du har hetat innan. Jag brukade vara inne på pappaforumet en del och läsa. Alltid intressant att se vad killar har att prata om
Svar på tråden Tråddödare igen....