Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Sedek skrev 2009-11-28 23:07:20 följande:
    Vad är meningen med denna tråden?www.familjeliv.se/Forum-5-154/m49016103.htmlJag kanske är på fel humör men är den rolig?
    Den fick mig att småle iaf Ibland blir man lite rastlös och vad gör man då om inte startar en meningslös tråd.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-28 23:15:13 följande:
    Det kanske Miss Google kan ta reda på åt mig Vi pratade om bilar, träning och prioriteringar med fru & barn. Jobb och tjänsteresor och prioriteringar.Men som sagt, inte så mycket drag, då i alla fall. Nu är jag knappt inne där längre.
    Det där är inget jag kan googla fram faktiskt. Har du haft samma avatar hela tiden? Men även om du har haft det, så går det ändå inte att googla fram dina tidigare nick.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 23:17:26 följande:
    Ja, fast jag skaffade en föräldragrupp härinne istället och vi träffas fortfarande (12 tjejer) regelbundet!
    IRL? Vad trevligt!
  • Velour
    Oj vad kul!You go girl!!!Attans, ska genast gå och göra nått manligt - stå upp och kissa eller liknande. 10 armhävningar kanske hjälper.
    Ja, det blev lite tjejigt helt plötsligt. Men jag har saknat det tjejiga litegrann
  • Velour
    Grizelda skrev 2009-11-28 23:22:38 följande:
    Försöker se framför mig hur du kombinerar detta...
    Men Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-28 23:25:25 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 23:21:18 följande:
    Och heeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjj på dig också!
  • Velour

J hjärtar A,

jag är fortfarande ledsen över att du inte kommer på träffen.

• Velour
    Grizelda skrev 2009-11-28 23:28:55 följande:
    Hallåååå.
    Hur har din dag varit? Hoppas du har haft det bra
  • Velour
    Grizelda skrev 2009-11-28 23:33:51 följande:
    Jobbat, sovit en stund i soffan, tittat på film. Bara hålligång alltså!
    Mmm, det verkar så! Själv har jag tagit det så lugnt som möjligt idag. Man måste ju passa på när man får tillfälle.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-28 23:36:08 följande:
    Heej på er nyinloggade också
    Skulle fortfarande vara intressant att veta dina tidigare nick. *snälla*
Svar på tråden Tråddödare igen....