Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Godnatt på dig, jungfrukillen....

• Velour
    Polly S skrev 2009-11-30 01:54:37 följande:
    här var det mörkt i tråden (missade dig precis Velour!) och jag som inte kan sova...vad ska mina organ säga om 3,5 timmars sömn?
    Misströsta ej.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-30 01:58:16 följande:
    nämen! hej!så, vad gör du uppe?
    Hejsan!

Utnyttjar den sista lediga veckodagen till max. Hur har du haft det?
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-30 02:02:19 följande:
    annars har helgen varit bra, pubkväll, adventskonsert, och nu besök hos föräldrarna.
    Har en slapp måndag också

Så det har varit full rulle hos dig? Kul! Hur länge ska du vara hos dina föräldrar? Adventskonsert? Vilka spelade?
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-30 02:03:41 följande:
    jag misströstar lite, kan det bli så här trots trötthet?"*Väduren - Dagen är bra för att skriva brev och meddelanden. Du vet vad du vill säga och hittar snabbt de rätta orden. Dessutom är du väldigt kreativ."
    Men det var väl bra det där?
  • Velour

Med detta inlägg har jag skrivit 1436 inlägg

• Velour
    Polly S skrev 2009-11-30 02:09:06 följande:
    så pass full rulle att jag har jobb som borde blivit gjort som inte blev det. pubkvällen var trevlig men jag (betoning på jag) grälade på (inte med) en av mina allra bästa killkompisar som hamnat i ett sånt SJUKT förhållande att jag blir galen av att han inte tar sig ur det.adventskonserten var i kyrkan i staden där mina föräldrar bor, en musikfolkhögskola som uppträdde.
    I see! Jag har också en vän som inte är så värst lycklig i sitt förhållande, men jag har praktiskt taget gett upp på henne. Har liksom tjatat på henne i ett antal år, men men..
  • Velour

Scratchy, jag vet en hemlighet om dig...

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-30 03:15:02 följande:
    Då är den väl knappast hemlig.
    Jodå, fortfarande för några andra, men inte för mig. Längre.
Svar på tråden Tråddödare igen....