Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Sedek skrev 2009-11-30 15:58:19 följande:
    Det där numret är tillräckligt okristligt ska jag säga dig!!! Skickar lite motgift för säkerhetsskull:

Påven?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-30 15:47:51 följande:
    Huh? Är det mitt namn du fått reda på?
    Men vadå? Flera andra vet vad du heter, så att även jag får reda på det är ju inget att förvånas över direkt.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-30 16:06:29 följande:
    De andra har jag berättat det för.
    Ja? Förstår inte varför det ska vara hemligt för just mig. Konstigt.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-30 16:11:20 följande:
    Ser du själv sammanhang i det du skriver? Jag har inte haft någon anledning att tala om det för dig och de flesta andra i tråden. Hur som helst så blir man ju lite nyfiken eftersom jag inte berättat det för dig. Hur kom du på det?
    Ja, man väljer att tala om sitt namn för de man vill ska veta. Men det betyder inte att man undgår att vara helt anonym, för vill någon verkligen veta vad man heter, så kan man ta reda på det.

Ja, jag blev faktiskt nyfiken. Du vet ju mitt namn utifrån de ledtrådar jag gav och jag tog reda på ditt namn utifrån de ledtrådar du gav i början på denna tråd.

Hur jag kom på det är en lång historia som jag inte bryr mig om att dra här.
  • Velour

Nej, det är ingen lång historia. Ville bara dramatisera det litegrann.

• Velour
    Isnogood skrev 2009-11-30 16:46:26 följande:
    Hej o gokväll tråden
    Hej på dig!

Det var inte igår (bokstavligt talat).
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-30 17:01:51 följande:
    Näe..har umgåtts IRL med barnen....o hästarna Nu e det åter vardag igen... -Första dagen på jobbet efter semestern...phu...fast...jag gjorde komback med bravur då jag slog mängd rekordet på antal körda ton på maskinen "stolt" Så jag kan ju i alla fall säga att trots att det varit en jobbig stressig dag så har den endå gått bra
    Applåder!

Själv står jag inför ett stort grupparbete, så jag har passat på slöa så mycket det gick.
  • Velour

Nu måste jag tillbaka till IRL och bita buskillen lite. Vi ses!

Svar på tråden Tråddödare igen....