Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

I C And agree.

Men kan inte du bara säga vad du studerar/har studerat? (annars skickar jag en taliban hem till dig)

Scratchy skrev 2009-11-11 23:46:14 följande:
    Absolut, om man definierar egenskap som personlighetsdrag så håller jag med dig helt och hållet. Fast utseende kan ju i och för sig handla om hur mycket silikon man har var vilket kan säga mycket om personligheten, men det var ju den allmänna snyggheten jag antar att vi fortfarande pratar om. Men det går ändå att se det som en egenskap när det gäller vilken typ av interaktion man skapar med andra. I Sverige så anses det ofta vara snyggare att vara solbränd än att vara vinterblek, så den som är solbränd på vintern kommer att påverka attityden på jobbet eller högskolan, och därigenom trigga andras egenskaper och behov. Någon kommer bli avundsjuk, någon kommer bli kåt, beroende på hur man är funtad.Men skit samma... Så du vill alltså ha andra egenskaper från mig? Jag är påläst, men inte inom de ämnen du pratar om, utan en avart av ämnet som ligger mellan dem du nämnde.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-11 23:55:05 följande:
    Nej, jag vill inte ha henne mer än jag redan haft... (oj, det där kanske sätter lite myror i huvudet på folk)Jag vet mina chanser för hon berättade om dem tidigare i tråden. Dessutom är jag allergisk mot hästar.Ja precis, folk tappar hela tiden fokus för att jag är så snygg. Jättejobbigt...
  • Velour

Nähä, ingen vill outa sina "frikort"..Då får jag hitta på något annat..Vilket land (förutom Sverige) skulle ni kunna bo i?

• Velour

OK, då..jag är inget vidare på arabiska, så då får jag väl säga en islamistisk terrorist (som ju talibaner förknippas med).

Men vad häftigt. Den ende i hela Sverige? När blir du klar så att du kan outa dig då?

Scratchy skrev 2009-11-11 23:59:01 följande:
    Har redan en taliban här, men tack ändå. Jag har bland annat studerat arabiska så jag vet att taliban betyder studenter och skrivs:طالبلةMen annars håller jag min utbildning lite hemlig eftersom jag är den ende som kommer få magisterexamen i det ämnet. Blir lite väl outad om jag berättar...
  • Velour

Tänk att man inte blir trodd trots att man säger sanningen Men ok, då får vi vänta på Mrs. Sexy Tralalaaaaa.....

Sedek skrev 2009-11-11 23:57:59 följande:
    Hahaha Du är rolig du! Skyll på han bara, gör det.Känns inte rätt att avslöja sanningen utan att fröken Isverynice är närvarande Ok, vi skippar väl dejten då. *avbokar limon och lyxmiddan*
  • Velour

Det behöver nödvändigtvis inte vara någon du har sex med nu, utan det kan vara vem som helst, även en Hollywoodkändis som man knappast har tillgång till. Jag har haft många frikort, bl.a. Dudemeister (snygga blondisen i Scrubs)

Eller vänta, ett frikort är väl alltid en person som man egentligen inte kan få, typ kändisar! Så då gäller frikortet endast kända människor.

Sedek skrev 2009-11-12 00:03:01 följande:
    Såå, du vill veta vem jag har sex med? Förutom Kalla Handén då?Hm, ska fundera lite innan jag svarar. Om du outar dina frikort så är ju risken större att jag också gör det
  • Velour

US of A. Naturligtvis

Sedek skrev 2009-11-12 00:04:21 följande:
    Du får väl börja Land att bo i:Norge..
  • Velour

US and A var det kanske ja.

Men Borat? Now you're giving me nightmares

Sedek skrev 2009-11-12 00:09:47 följande:
    U S and A menar du kanske?Har du Borat som frikort också?
  • Velour

Hoppsan! Men sånt där beror på vart man har varandra. Fast jag håller med dig här också. När jag var i förhållande kom inte sånt på tal eftersom jag helt enkelt ansåg det vara fel att bli tänd på andra när man var i förhållande. Sedan om motparten ändå blev det, kunde ju jag inte göra något åt egentligen mer än att tappa respekten och kärleken till honom.

Scratchy skrev 2009-11-12 00:15:00 följande:
    Jag kan inte ha några frikort eftersom jag är singel. Hade jag haft ett förhållande hade jag inte haft något frikort. Tycker inte det är kul.
Svar på tråden Tråddödare igen....