Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

pms

Polly S skrev 2009-11-12 18:09:14 följande:
    hörru, vilket "solstrålen bränner mig -om den finns"/"glaset är halvtomt!"-tänk! prata med Sedek, han är läskigt positiv! men vadan detta?
  • Velour

Ah, just det!

Polly S skrev 2009-11-12 18:15:52 följande:
    äh, JAG undervisar i psykologi hela tiden, men tala inte om det för eleverna!
  • Velour

Orkar inte baka. Går det bra med te och pepparkaksdeg?
    Mitt enda husdjur är en guldfisk. Annars går det även bra med min son, tror jag. Och varmvattenflaska har jag inte, men jag kanske kan sätta magen mot elementet?

Polly S skrev 2009-11-12 18:16:51 följande:
    ouch!varmvattenflaska eller ev. husdjur på magen, samt te & pepparkakor ordineras!
  • Velour
    ...*du fick mig att skratta. det är iaf NÅT*
    Polly S skrev 2009-11-12 18:22:14 följande:
    *får konstiga bilder i huvudet av Velour slingrad runt elementet, balanserandes guldfisk & ätandes pepparkaksdeg -medan sonen ser på med stora ögon*
  • Velour

Men då kan du svara på ifall du...Scratchy/Isnogood och Sedek har dejtat eller ej.

Scratchy skrev 2009-11-12 18:31:37 följande:
    Godmorning starshine!
  • Velour

Nu har jag lärt mig en ny synonym till ordet invandrare, nämligen "lycksökare". Men en uppriktig fråga är: Är vi inte alla lycksökare egentligen?

• Velour

Nä, inte om man inte är invandrare

Polly S skrev 2009-11-12 19:13:36 följande:
    alla vill väl bli lyckliga?
  • Velour

På FL såklart! Här på FL har jag lärt mig så mycket om mig själv som blatte. Jag är kulturberikare (vilket är en komplimang i rätt sammanhang), parasit, invaderare, lyckosökare (vilket inte är helt fel heller) pack, terrorist, taliban (detta fick jag höra IRL)..hm...nu har jag ju glömt andra benämningar, så hjälp mig fylla på.

Polly S skrev 2009-11-12 19:15:38 följande:
    VAR lärde du dig detta?
  • Velour

Ja du, det är bara att hålla sig till Politik och Samhällsforumen så får man se diverse inlägg i olika trådar.

Polly S skrev 2009-11-12 19:21:59 följande:
    vad heter trådarna?
Svar på tråden Tråddödare igen....