• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    gaffsan skrev 2009-11-06 20:53:10 följande:
    Men snusk eller
    Det kan du fundera på...
  • Velour
    gaffsan skrev 2009-11-06 20:53:10 följande:
    Men du är ju as läcker
    OOh la la Här var det "fredagsmys"!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-06 20:55:31 följande:
    Jamen dåså! Då kör vi igång: Snällast, gladast, snyggast, klokast och självklart sexigast. Allt för att jag är 1,60 lång
    Gött bruden
  • gaffsan
    →Sedek skrev 2009-11-06 20:53:29 följande:
    Ska tänka på det nästa gång jag ska lyfta upp en tung vikt När den tunga hanteln kommer flygande mot mig på gymmet Vet inte om jag fattar riktigt, men det ska bli skoj att se vad som händer och hur de andra på gymmet reagerar när jag tar mig an vikterna som om de attackerar mig.
    Nonoo Lyssna .Det gäller inte döda kroppar ,,
    om någon attackerar dig ..Fram åtgående energi ,, Om du du följer med i
    den framåt gående energin ,Då tappar angriparen energin i själva slaget
    är du med
  • Sedek
    gaffsan skrev 2009-11-06 21:00:06 följande:
    Nonoo Lyssna .Det gäller inte döda kroppar ,, om någon attackerar dig ..Fram åtgående energi ,, Om du du följer med i den framåt gående energin ,Då tappar angriparen energin i själva slaget är du med
    Du verkar ju vara expert på detta, jag får bara tro på det du säger! Du och Scratchy kan ju träna tillsammans
  • Sedek

Vet ni vad Frau Fritzl säger till Josef på kvällen när de ska gå och lägga sig?

Har du släkt i källaren

• Scratchy
    gaffsan skrev 2009-11-06 20:51:29 följande:
    Ja Judo fungerar ju så , kraften som kommer mot dig ,följer du med ,,andvänd krafterna ,följ med och slå till
    Fast det bygger ju i så fall på att skivstången redan är på väg uppåt, annars kan man ju inte utnyttja kraften.

Och man slår aldrig i Judo...
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-06 21:15:01 följande:
    Vet ni vad Frau Fritzl säger till Josef på kvällen när de ska gå och lägga sig?Har du släkt i källaren
    Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...

Och grattis till dagens okristligaste nummer!
  • Grizelda
    gaffsan skrev 2009-11-06 20:55:15 följande:
    Snygg avartar ,, listig som en räv
    Men hallå! Det är en ko!
  • Scratchy
    gaffsan skrev 2009-11-06 21:00:06 följande:
    Nonoo Lyssna .Det gäller inte döda kroppar ,,om någon attackerar dig ..Fram åtgående energi ,, Om du du följer med i den framåt gående energin ,Då tappar angriparen energin i själva slaget är du med
    Nej, jag har märkt att det inte funkar på döda kroppar. Vi hade en döing på en träning som nybörjarna skulle öva på (ingen av oss andra hade tålamod), men det var liksom ingen styrsel i honom. Nä, bara levande kroppar...
Svar på tråden Tråddödare igen....