• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    gaffsan skrev 2009-11-06 23:14:57 följande:
    Jupp ,, hade du vetat detta innan ,,, så hade du behadlat mig annorlunda eller
    Jag trodde att du var där någonstans... du har ju tillrättavisat mig en massa...
  • Ord blind
    gaffsan skrev 2009-11-06 23:07:38 följande:
    Nästa år får vi ha ett ordentligt kalas ,, då fyller jag 50 för fuck ..
    Trevligt! :)
  • Scratchy

Jag är så nyfiken på vad ni heter irl. En del av er vet jag ju, men den som inboxar mig sitt namn får mitt namn i retur.

• gaffsan
    Scratchy skrev 2009-11-06 23:37:47 följande:
    Jag trodde att du var där någonstans... du har ju tillrättavisat mig en massa...
    Vad ???
  • gaffsan

Låt nu all skit bubbla upp ,, se det framför er

• Scratchy

Jag vill höra skräck/spökhistorier!

Någon som har någon på lager? Funderar på att starta en tråd om det. Alltså skräckisar som är roligt att berätta för folk, inte sånna där självupplevda andeniglaset-historier, för de är ju fl (och mitt liv) redan fullt av...

• gaffsan
    Ord blind skrev 2009-11-06 23:22:00 följande:
    Inte ett smack. Personen har tydligen varit sur på mig i över ett år och vill inte säga vad det är. Då orkar jag faktiskt inte bry mig om att be om ursäkt om jag råkat såra personen för något jag inte vet vad det är... Får väl skaffa ett nytt jobb så småning om.
    Naw Puss på dig
  • Velour

Då blir det hans/hennes problem då och jag förstår att det då inte finns mycket mer att göra för din del.

Måste du skaffa nytt jobb p.g.a. detta?

Ord blind skrev 2009-11-06 23:22:00 följande:

Inte ett smack. Personen har tydligen varit sur på mig i över ett år och vill inte säga vad det är. Då orkar jag faktiskt inte bry mig om att be om ursäkt om jag råkat såra personen för något jag inte vet vad det är... Får väl skaffa ett nytt jobb så småning om.
  • Velour

Neeej! Inga skräckisar här. Såg The Messengers idag och har kommit till insikt att jag har fått men efter filmen.

Så starta en skräckhistorietråd, mycket bättre.

Scratchy skrev 2009-11-06 23:42:21 följande:
    Jag vill höra skräck/spökhistorier!Någon som har någon på lager? Funderar på att starta en tråd om det. Alltså skräckisar som är roligt att berätta för folk, inte sånna där självupplevda andeniglaset-historier, för de är ju fl (och mitt liv) redan fullt av...
  • Sedek

Godafton, är ni fortfarande vakna

Har skummat igenom tråden lite, såå mitt Fritzl skämt var godkänt

En skräckhistoria vill Itchy ha, ska tänka lite

Svar på tråden Tråddödare igen....