Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Sedek skrev 2009-12-05 23:22:27 följande:
    Nej det behöver jag inte. Men man kan välja att lyssna för att vidga sina egna vyer. Det behöver inte betyda att jag tror på eller anammar allt han säger.Hur tänker du om du läser en bok om exempelvis beteendemönster eller självförverkligande? Visste du vem hon den där beteendepolisen var, Elaine Bergkvist? När du läser hennes bok, (om du nu gjort det) gör du det med ett öppet sinne eller hur tar du till dig det hon skriver?Inte för att jag lyssnar på mr Hinn men om jag skulle hamna i den sitsen igen, så skulle jag såklart lyssna och begrunda.
    Du har bra inställning och du har även rätt i denna fråga. Nu vet jag inte hur du tänker här, men när jag läser om beteendemönster som du nämnde ovan eller om barnuppfostran så brukar jag först utgå från mig själv och sedan ta ställning. En forskare kan säga att 5 minutersmetoden är det allra bästa för ett barn, men jag kör inte det iallafall för jag anser inte att den passar mitt barn.
    Vissa är tvärtom att de gör det bara för att någon "expert" har sagt att man ska.

Men du svarade inte på min fråga, var du hos Hinn i egenskap av livvakt?
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-05 23:26:49 följande:
    Japp:Bönen lyder som följer:LatinAve Maria,gratia plena,Dominus tecum.Benedicta tu in mulieribus,et benedictus fructus ventris tui:IESUS.Sancta Maria,mater Dei,ora pro nobis peccatoribus,nunc, et in hora mortis nostrae,Amen.
    WEEEEEEE!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-05 23:31:10 följande:
    De är sådana människor som blir farliga... Det är så viktigt att kunna tänka själv och våga, vilja ta egna beslut och stå för dem.
    Ja, precis.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-05 23:32:08 följande:
    Jädrans okristligt nummer du fick där Här får du:Ave Maria,gratia plena,Dominus tecum.Benedicta tu in mulieribus,et benedictus fructus ventris tui:IESUS.Sancta Maria,mater Dei,ora pro nobis peccatoribus,nunc, et in hora mortis nostrae,Amen.
    Jag har en så ren själ så jag behöver ingen bön

Men tack för omtanken!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-05 23:40:33 följande:
    Khomeini verkade ju inte vara den vassaste kniven i lådan direkt. Han är ju en sån man kanske borde vetat vem det var...
    Men Sedek! Nu blir jag besviken på dig

Vet du inte vem Khomeini var? Han användes ju av världens stormakter till att göra Iran till det vi ser idag! Jag vore inte här om det inte vore för bl.a. Khomeini.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-05 23:44:37 följande:
    Du missade lite av samhällskunskapen i skolan kanske?
    Nice to see you here babe!!
  • Velour

Bra film på TV4!!!! 25th hour! Edward....åååhhh...

• Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-05 23:49:47 följande:
    Lite så jag tänkte, har man en tjej från Iran i tråden får man ju fräscha upp kunskaperna också Nice to see you too
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-05 23:51:08 följande:
    Hehe, hormoner eller?Stötte faktiskt ihop med en kollega utanför hotellet när jag var lite smålullig av mina två glas vin och baileys och stod och rökte en cigg Han anmärkte dagen efter att jag verkade riktigt packad
    Åh, jag borde ha varit där så kunde vi dricka och röka ihop

(fan att du inte kommer till trådträffen)
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-05 23:53:40 följande:
    Jaså du gillar den typen? Inget för mig... Jag vill ha bredaxlade långa och håriga män
    Jag gillar också bredaxlade män, som Sedek ungefär...men Edward är ett undantag.
Svar på tråden Tråddödare igen....