Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Isnogood skrev 2009-12-18 20:15:40 följande:
    Gör mitt bästa......sedan kan det tolkas fritt.... Älskar att baka....inte särskilt pigg på att äta det sen..blir liksom "mätt" av att baka...Men det är alltid kul att ha något "eget" att bjuda på när de kommer folk el när man ska någon stans.Som på julafton, ska till mamma då...o istället för att försöka komma på något att köpa till henne o hennes man + mormor o morfas så får dom lussebullar o pepparkakor jag bakat i stället...sedan chokladkola o knäck förstås...om jag nu kan hålla barnen borta från dem tillräckligt länge så det finns något kvar att ta med förstås....
    Vad härligt!!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-18 20:38:05 följande:
    Mmm, det var därför jag fick jobba till 18 en fredag. Och det var därför A fick gå ner med tvätten medan jag nattade lilleman.

Hoppas allt är bra annars?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-18 20:40:36 följande:
    Det är väl på grund av hans dyslexi, någon skämtade om det och tyckte väl att han lär stava sitt eget namn så.
    Måste nog ha varit så. Vad elakt isåfall.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-18 20:48:08 följande:
    Jo, magen åt helvete pga julbord och trött efter arbetsveckan från helvetet, men annars varm och nöjd med att vara hemma Massa grejer som händer imorgon; fikabesök av svägerskan med sambo, sedan vikingamarknaden utanför stan och sedan lämna av Loppan för färd till stan där jag och A ska äta middag och sedan kolla när min gamla kompis uppträder med sitt band Och på söndag är det ju sista julklappsrycket som gäller!
    Vad spännande det ska bli!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-18 21:04:54 följande:
    Hur är det själv förresten?
    Tja, jag vet inte...
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-18 21:13:41 följande:
    Grattis!
    Tack! Tur i nummer är det väl det enda jag har verkar det som..
  • Velour
    qwerty66 skrev 2009-12-18 21:19:57 följande:
    jävla tjat om nummer... finns bara ett nummer jag skulle vara stolt över... och det involverar att ha isnogood på rygg :)
    Det var ju...rakt på sak..
Svar på tråden Tråddödare igen....