Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Scratchy skrev 2009-12-18 23:01:07 följande:
    På tal om guldfiskar, vilket är ert bästa partytrick? Kan ni något sånt där som ingen annan (eller väldigt få andra) kan?
    Jag kan break dance.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-18 23:07:10 följande:
    Fan va coolt!
    Nee, jag önskar jag kunde det

Fast jag kan strippa och det är ju rätt likt break dance ändå.
  • Velour
    Oj, jag är snarare tvärt om. Mina fingrar är så stela att jag inte kan böja tummen ens 90 grader mot pekfingret.Jag har två partytrick. Det ena är att vecka tungan i två eller tre veck. Det andra (som involverar minnet) är att lösa Rubiks kub med förbundna ögon. Typ som denna tjejen gör:

det är lite svårt på partyn eftersom man behöver bra belysning för att se färgerna på kuben. Tar lång tid att memorera i mysbelysning.
    eehh..
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-18 23:16:13 följande:
    Men jag hade faktiskt hellre kunnat breakdance. Då blir alla imponerade. Rubiks-grejen drar för det första till sig mer killar än tjejer, och för det andra så tror en del att man är gravt autistisk för att man kan det.
    Knappast. Iallafall för mig, även om det var bland det mest bizarra jag sett.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-18 23:19:34 följande:
    Knappast vad? Knappast imponerad eller knappast autistisk?
    Knappast autistiskt. Väldigt imponerande.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-18 23:20:05 följande:
    :-0
    Just det!
  • Velour
    Attans... Efter att ha läst de tidigare inläggen från er så fick jag det sistnämnda till något heeeeeeeeeeeeelt annat......
    Menar du könshårsstyling?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-18 23:24:03 följande:
    Fast jag ligger inte i hennes tempo riktigt. Inte med förbundna ögon i alla fall.
    Men jag är redan imponerad.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-12-18 23:25:25 följande:
    Hoppas alla är medvetna om att det heligaste numret av de alla är på väg att dyka upp. Undrar vem som får det... Mitt internet är väldigt mycket till och från ikväll så jag kan inte rättvist delta, men jag ska göra mitt bästa
    Menar du 7777?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-18 23:27:14 följande:
    Om det är någon som vill ha hjälp med sin könshårsstyling så är det bara att ringa. Mitt telefonnummer är 0705555559.
    Men det ska bara vara TRE femmor!
Svar på tråden Tråddödare igen....