• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-12 18:46:21 följande:
    Men då kan du svara på ifall du...Scratchy/Isnogood och Sedek har dejtat eller ej.
    Hehe

Spänningen stiger.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-12 19:20:23 följande:
    På FL såklart! Här på FL har jag lärt mig så mycket om mig själv som blatte. Jag är kulturberikare (vilket är en komplimang i rätt sammanhang), parasit, invaderare, lyckosökare (vilket inte är helt fel heller) pack, terrorist, taliban (detta fick jag höra IRL)..hm...nu har jag ju glömt andra benämningar, så hjälp mig fylla på. Polly S skrev 2009-11-12 19:15:38 följande:
    Är du

Är det fult att fråga vilket land?

Läste en bok för ett tag sedan av Elaine Bergkvist, minns inte vad den hette, men där påstod hon att det är fult att fråga vilket land man kommer från...
    Ber i så fall om ursäkt om du tar illa upp

Får jag gissa?
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-12 18:31:37 följande:
    Godmorning starshine!

Godmorgon Itchy
  • Velour

Ja, för Bergqkvist är moralguden

Jag kommer från Iran. Nej "I'm from Persia, you know, like the cat. Meeooowww" (Maz Jobrani).

Så det är bara att välja och vraka på att epiteter tillägnade mig

Sedek skrev 2009-11-12 20:13:41 följande:
    Är du Är det fult att fråga vilket land?Läste en bok för ett tag sedan av Elaine Bergkvist, minns inte vad den hette, men där påstod hon att det är fult att fråga vilket land man kommer från...Ber i så fall om ursäkt om du tar illa upp Får jag gissa?
  • Velour

Oj, missade att du frågade om du fick gissa. Det skulle ha varit kul! Men, men, jag är en partypooper.

• Sedek
    Velour skrev 2009-11-12 20:37:30 följande:
    Ja, för Bergqkvist är moralguden Jag kommer från Iran. Nej "I'm from Persia, you know, like the cat. Meeooowww" (Maz Jobrani). Så det är bara att välja och vraka på att epiteter tillägnade mig
    Rojbas

Hahaha du är rolig i vilket fall, oavsett land

Nu avslöjade du dig, men jag skulle gissat Libanon annars.

Xwahafiz
  • Velour

Rojbas? Was ist das? Libanon, nice.

Jag gissar att xwahafiz betyder hejdå. För det låter som persiskans "khodahafez".

Tack för komplimanget Detsamma!

Sedek skrev 2009-11-12 21:11:55 följande:
    Rojbas Hahaha du är rolig i vilket fall, oavsett land Nu avslöjade du dig, men jag skulle gissat Libanon annars. Xwahafiz
  • Velour

För mig hjälpte det med choklad Förresten, vilken månad är du i?

Ord blind skrev 2009-11-12 21:36:48 följande:

Tips mot illamående?
  • gaffsan
    Ord blind skrev 2009-11-12 21:36:48 följande:
    Tips mot illamående?
    OHhO ,vad     Mandel är bra {#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Tråddödare igen....