• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Vad sött, min lilla habibti

gaffsan skrev 2009-11-12 21:52:13 följande:
    Hallå viftar med svanboan , jag kan Habib  , stolt Stavningen kanske inte är rätt men ....
  • Polly S

har missat att du har flickvän! kul!

Scratchy skrev 2009-11-12 21:54:17 följande:
    Det var rackarns... videon är borta... shit va surt, min flickvän hann inte ens se den... *sätter sig och tjurar i ett hörn* Kanske kan se om Björn kan skicka över reportaget till mig på något sätt...
  • gaffsan
    Isnogood skrev 2009-11-12 21:57:20 följande:
    Vi (läs: en del av oss...) är inte så noga med stavningen.... Du e vacker i svanboan
    Tack gumman {#lang_emotions_sunny} Kliar lite i näsan med de f-b dunen, men vill
    man vara fin (rolig) för man lida svan oj menar fin

Stavning är som stenar i skorna , kan vara lite jobbigt men man kan gå ändå
  • Scratchy
    Polly S skrev 2009-11-12 21:58:25 följande:
    har missat att du har flickvän! kul!
    Men det är ju det jag inte har! Hade tänkt att skaffa en medan videon låg ute så jag kunde skryta lite... men men...
  • Isnogood
    gaffsan skrev 2009-11-12 22:00:21 följande:
    Tack gumman  Kliar lite i näsan med de f-b dunen, men villman vara fin (rolig) för man lida svan oj menar fin Stavning är som stenar i skorna , kan vara lite jobbigt men man kan gå ändå
    Åh, men då kan vi ha kliiga näsor tillsammans...

-har nämligen upptäckt att även dammfritt hö kan damma upp i näsan o killas hysteriskt....o innanför tröjan....o i håret....o i skorna....

"Springer i väg för att ta en låååååååång vaaaaaaaaaarm dusch"
  • Isnogood
    Men det är ju det jag inte har! Hade tänkt att skaffa en medan videon låg ute så jag kunde skryta lite... men men...
  • gaffsan
    Velour skrev 2009-11-12 21:58:19 följande:
    Vad sött, min lilla habibti
    {#lang_emotions_sunny} Har lärt mig ord på jobbet ,men blandar ihop allt.
    Ska lära invandrare  vardagssvenska samtidigt med praktiskt arbetet .
    Alla nationaliter från hela jorden {#lang_emotions_sunny}
     Jättekul {#lang_emotions_laughing}
  • Ord blind
    gaffsan skrev 2009-11-12 22:00:21 följande:
    Tack gumman  Kliar lite i näsan med de f-b dunen, men villman vara fin (rolig) för man lida svan oj menar fin Stavning är som stenar i skorna , kan vara lite jobbigt men man kan gå ändå
    Vi vet ju alla vad jag är....
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-12 21:11:55 följande:
    Rojbas Hahaha du är rolig i vilket fall, oavsett land Nu avslöjade du dig, men jag skulle gissat Libanon annars. Xwahafiz
    Men hennes avatar är ju typisk persisk... duh!

(Hatar fortfarande ordet "avatar"...)
    Velour skrev 2009-11-12 20:37:30 följande:
    Ja, för Bergqkvist är moralguden Jag kommer från Iran. Nej "I'm from Persia, you know, like the cat. Meeooowww" (Maz Jobrani).Så det är bara att välja och vraka på att epiteter tillägnade mig
    Okej, då kallar jag dig blatte om det är okej... eller avatar, men bara om du är dum mot mig...
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-12 22:04:23 följande:
    Jag visste väl att du satt med hjärtat i halsgropen en stund där... men nej, hur skulle jag kunna träffa någon utan att du visste, jag menar, eftersom vi är samma person?

Oj, får man ha flera alias som en person på fl eller kan jag... eller *harkling* VI åka dit för det?
Svar på tråden Tråddödare igen....