Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Jag råkade köra den inför ett ex... och hennes familj...
    Pinsamt! Jag råkade göra samma pinsamhet, inför min ex-svärmor. Blandade två olika ord så det till slut betydde "penis".
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-18 23:49:37 följande:
    medan ni fortfarande var tillsammans? åh, pinsamt! bara att prata vidare!
    Jag gjorde det iaf. Högröd i ansiktet och fnittrig babblade jag på så att hon inte skulle ha tid att tänka på vad jag just sa
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-18 23:50:29 följande:
    HUR lyckas man med det? vilka ord kan kombineras så?
    Det var på persiska
  • Velour

OOh, jäklar! Fiona fick trådens kristligaste nummer. Nu måste jag buga inför henne och kyssa hennes hand.

• Velour
    Polly S skrev 2009-12-18 23:53:19 följande:
    jag som hoppades på ngn -hittills oupptäckt -rolig kombo av typ bokhylla och gaffel som blev penis.
    Penna och isglass
  • Velour
    Nej det var efter att vi gjort slut... långt efter... hon bara skrattade och repeterade vad jag just sagt. Ingen annan reagerade. Men det var inte samma tjej som jag kallade fel namn tre gånger i rad i alla fall.
    Ok, att kalla sin tjej för fel namn är en dödssynd!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-19 00:01:31 följande:
    Men det var efter att hon varit otrogen...
    Ok. Rätt åt henne.

Men vad konstigt. Vart jag är vänder mig finns det alltid någon som har blivit bedragen
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-19 00:03:20 följande:
    hmm. jo, då är det nog OK.
    Jag hatar människor som inte tar livet och relationer seriöst.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-19 00:04:32 följande:
    beror på vad du menar med bedragen. ren fysisk otrohet? nej.på alla andra sätt & vis? ja.
    Just i det inlägget tänkte jag på fysiskt. Men naturligtvis är det lika hemskt att bli bedragen på andra sätt också. Som mitt ex som gick bakom min rygg och tillsammans med sin mor planerade att göra mitt liv till ett helvete. Tro fan att det kändes när den person jag hade tänkte dela resten av mitt liv med bedrog mig så.
Svar på tråden Tråddödare igen....