Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Shit, vilken jobbig huvudvärk jag har

• Velour
    Scratchy skrev 2009-12-21 00:18:43 följande:
    Sätt en kökskniv riktigt hårt i benet så kommer du inte störas av huvudvärken mer...
    Tja, har du något annat lite mildare förslag som inte går ut på att jag skadar mig själv? Värktabletter har jag redan ätit.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-21 00:29:42 följande:
    Jag kan ge dig en massage om du kommer hit. Det brukar hjälpa folk i mina kretsar när de har huvudvärk.
    Det skulle sitta fint! Jag fick en gång en speciell nack- och huvudmassage som nästan på en gång botade min huvudvärk. Det var verkligen härligt!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-21 00:34:33 följande:
    Det är sånna jag brukar ge mina kompisar. Men du kan få en helkroppsmassage eftersom du är så snäll.
    Well, det skulle sitta minst lika fint..
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-21 19:31:18 följande:
    Nu tänker jag säga farväl till denna tråd.... har varit väldigt underhållande... mysigt... härligt...skoj o massa annat att ha fått möjligheten att tillbringa all denna tid här i tråden...."Vinkar farväl, snyftar, vänder mig om o går bestämt iväg"
    Du skämtar?!?
  • Velour

Jag tänker ändå utnyttja den här tråden så länge den lever

• Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-22 18:44:47 följande:
    Tro inte du ska få nöjet att döda den inte
    FAN! Fast vi har två dagar kvar och då jävlar, moahahah....
  • Velour

Alltså, nu ska ni inte tro att ni kan komma och bara sno segern från mig bara sådär.

Jag lovade Fiona (eller var det Midka?) att jag skulle slakta tråden. Eftersom jag alltid håller vad jag lovar så ska jag se till att det blir så. Därmed basta!

• Velour
    Jo du kan få vara med att fajtas om sista inlägget. The more the merrier
    Men shit, jag insåg just att jag stavade fel till "the more the merrier" lite längre bak i tråden när jag, Midka och J hjärtar A diskuterade om att bilda en ormgrop eller vara med i fyrkant eller nåt sånt.

• Velour
    Scratchy skrev 2009-12-23 00:54:01 följande:
    Oj, va roligt... jag kommer skratta hela natten...
    Men vadå'ra?? Det viktigaste är att JAG tyckte att det var kul. Så det så!
Svar på tråden Tråddödare igen....