Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Jagbyttenick skrev 2009-12-20 22:05:23 följande:
    Åh, som jag jublade när han slutade, du kan inte ana.
    Hoppas han blev ersatt av någon mer mänsklig.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-20 22:07:05 följande:
    där håller jag med, fast det beror nog mest på att jag inte smin kar mig själv -skulle kännas konstigt om killen sminkade sig mer.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-20 22:07:28 följande:
    Och vi är båda hetero idag.
    Jo...eller är du säker på det?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-20 22:08:16 följande:
    Jodå, annars hade jag inte stannat kvar, har varit där tio år nästa år. Just nu har jag en ganska skräddarsydd tjänst och har lärt mig att inte ta lika mycket skit
    Micket, micket bera (persisk brytning)

Önskar få jobba på en arbetsplats med MÄNSKLIGA arbetskollegor när jag får jobb i framtiden.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-20 22:08:27 följande:
    Jag håller med om det också. Därför är jag för jämställdheten och mot feminismen, för de jobbar inte alls åt samma håll.Feminismen i Sverige har drabbats hårt av oligarkins järnlag och verkar inte bry sig om jämställdhet längre.Alla borde behandlas med respekt på sin arbetsplats. Jag tror också att det kan förvärras just av hämdbegär. Till exempel så är det väldigt vanligt på kvinnliga arbetsplatser att man sätter upp lappar i stil med "En kvinna behöver en man lika mycket som en guldfisk behöver en cykel". Sånna grejer är vanligare på kvinnliga arbetsplatser, men det kanske beror på att just att kvinnorna upplever sig undantryckta i samhället. Samtidigt kan det leda till att männen blir arga och går till samma nivå på sina arbetsplatser. Och eftersom media hela tiden försöker trycka på att alla blir så illa behandlade så kommer folk tro att de måste hävda sig mer än de egentligen behöver.
    Men du tycker ju som jag! Jag skrev ju för några sidor sedan att jag är för jämställdhet (eller rättvisa) men inte för feminism.

Håller med om vartenda ord
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-20 22:10:05 följande:
    Tja, jag kan ju inte svara för brorsan men han har bara dejtat tjejer änsålänge.
  • Velour

J hjärtar A,

nu gjorde du min dator så besviken att jag inte kan använda citatfunktionen.

Men ha det så kul nu när du ska göra dig tjejig

Trådkram på dig med.

Förresten gick Isnogood med på att flytta trådträffen till februari

• Velour

Midka,

jag tror nog inte det, alltså att jag skulle ha fått tjejleksaker om jag varit kille. Men jag vet inte...Min mamma håller inte så jättehårt på "reglerna" egentligen.

• Velour

Sedek (ja, jag kan inte citera igen)

risken är att jag till slut inte kommer att tro på ett ord du säger

Svar på tråden Tråddödare igen....