Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare igen....

ouch! trist! hoppas du hittar nåt nytt & bra snart!

Ord blind skrev 2009-11-08 15:58:08 följande:

Nytt jobb som i att jag inte vill gå tillbaka till mitt gamla för att den nya chefen är idiot... :)
  • Polly S

åh, bra att du skrev, man borde väl iaf tringa och gratta pappa!
    och ja, alltid skönt att slippa laga mat!

Grizelda skrev 2009-11-08 16:01:04 följande:
    Polly S skrev 2009-11-08 15:44:25 följande: Ska snart på fars dags-middag hos svärföräldrarna. Fullt med stimmiga ungar och hundar, men jag slipper i alla fall laga mat.
  • Polly S

tringa? jaja.

Polly S skrev 2009-11-08 16:06:39 följande:
    åh, bra att du skrev, man borde väl iaf tringa och gratta pappa! och ja, alltid skönt att slippa laga mat!
  • Polly S

ngn i tråden som vaccinerat sig? mådde ni dåligt efteråt? (febriga, huvudvärk etc.)

• Polly S

tänker du göra det eller är du emot det?

Ord blind skrev 2009-11-08 16:51:21 följande:

Jag har inte vaccinerat mig.
  • Polly S

vad är det ni pratar om för disktrasor?!

• Polly S

haha, det är sant -jag läser nästan dagligen om problem och situationer jag inte visste fanns!
    tack FL!

Midka skrev 2009-11-08 21:15:51 följande:
    Fantastiskt rolig tråd! Tänk att det var ett problem... Man lär sig något varje dag!
  • Polly S

hmm, är det inte hästar du väntar på så är det tatueringar!
    men kul att du snart får hem din islandsfröken iaf!

Isnogood skrev 2009-11-08 21:29:25 följande:
    Näe...inga tatueringar... Har idag pratat med en annan...börjar känna att jag inte kan/VILL vänta hur länge som helst... -Jag säger till när det är klart..."suck"
  • Polly S

är Nkpgs flygplats så stor?
    var bor du förresten?

Isnogood skrev 2009-11-08 21:41:08 följande:
    Polly S skrev 2009-11-08 21:32:31 följande: Jaa...varför nöja sig med EN utgift.. Mm..måste ju hålla mig sysselsatt Snaaaaaaaaaaart är det lördag igen då kommer jag vara på Norrköpings flygplats sjukt nervös innan hästen e på plats i transporten o vi påbörjar resan hemåt igen...sedan väntar 2 veckors semester
Svar på tråden Tråddödare igen....