• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood

Åh..just nu så är jag helhypad....har letat mig smått tokig efter hö... vilket inte är det lättaste att få tag på...

Men..nu, för en liten stund sedan.. så ringde en karl o sa att om jag kan fixa en lastbil som kommer o hämtar.. så FÅR jag ca 15-20 balar.... GRATIS..!

Balarna är ca 300 kg/st....

snacka om skänk från ovan....typ...
    Ibland så har man flyt...

• Midka
    Polly S skrev 2009-09-28 21:26:43 följande:
    nu ska jag överge er och läsa ut min bok! hade 25 sidor kvar efter dagens resande, och nu ska jag läsa klart!ha det bra!
    Ha det så gott!!! Vi ses. Tack för en bra lärmatch!!

Jag knyter mig jag med!!!!!
  • Isnogood
    Polly S skrev 2009-09-28 21:26:43 följande:
    nu ska jag överge er och läsa ut min bok! hade 25 sidor kvar efter dagens resande, och nu ska jag läsa klart!ha det bra!
    Det samma..!
  • Midka
    Isnogood skrev 2009-09-28 21:28:12 följande:
    Åh..just nu så är jag helhypad....har letat mig smått tokig efter hö... vilket inte är det lättaste att få tag på... Men..nu, för en liten stund sedan.. så ringde en karl o sa att om jag kan fixa en lastbil som kommer o hämtar.. så FÅR jag ca 15-20 balar.... GRATIS..!Balarna är ca 300 kg/st....snacka om skänk från ovan....typ...Ibland så har man flyt...
    Bra jobbat!!!
    Du har lite flyt med kararlna...
  • Isnogood
    Ha det så gott!!! Vi ses. Tack för en bra lärmatch!! Jag knyter mig jag med!!!!!
    God natt
  • Isnogood
    Midka skrev 2009-09-28 21:29:42 följande:
    Bra jobbat!!!Du har lite flyt med kararlna...

Uppenbarligen....

O denna snubbe har jag inte ens haft någon kontakt med tidigare...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-09-28 21:28:12 följande:
    .... snacka om skänk från ovan....typ... Ibland så har man flyt...
    Var det inte du som var ateist

Som jag trodde, det finns inga riktiga ateister när det väl kommer till kritan.

*håller mig för smalbenen igen*
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-09-28 21:34:14 följande:
    Var det inte du som var ateist Som jag trodde, det finns inga riktiga ateister när det väl kommer till kritan.*håller mig för smalbenen igen*
    Bah...

"låter dig ha hela smalben för denna gång"

Hm...vad då... måste man vara troende för o säga så..?

-Jag borde vara ett bevis för att man uppenbarligen INTE behöver det...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-09-28 21:37:31 följande:
    Bah... "låter dig ha hela smalben för denna gång" Hm...vad då... måste man vara troende för o säga så..? -Jag borde vara ett bevis för att man uppenbarligen INTE behöver det...
    Tack..., börjar bli lite nervös på den biten. Vet aldrig när man ska få en spark.

Men som ateist så borde du inte VILJA säga så? Eller? Jag är ju lagd lite åt andra hållet så vad vet jag.
Svar på tråden Tråddödare igen....