• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood

Mm..allt som inte är tryggt förankrat i marken ligger utspridda över gården...hm...

-Tror inte ens att allt det som är där ute tillhör mig...så en del har nog förts med en bit av vinden...liiite svårt att avgöra i mörkret...

Det blir ju "spännande" att komma hem från jobbet i morgon o få se allt i dagsljus...

Tur att man inte har så mycket att göra då så man kan ta hand om allt detta med...
    (obs(!) Ironi...)

• Isnogood
    Sedek skrev 2009-09-28 23:00:21 följande:
    Asså, vad pratar ni om?
    Jag pratar orkanen..eller..nästintill i alla fall... som är här o möblerar om allt o en hel del till...
  • qwerty66

kanske det blir som mulle-meck bygger häst gård imorgon då.

du kanske kan plocka ihop ett bättre stall och så vidare... om!!! du letar tillräckligt!!!

• Sedek
    Isnogood skrev 2009-09-28 23:03:34 följande:
    Jag pratar orkanen..eller..nästintill i alla fall... som är här o möblerar om allt o en hel del till...
    Ja det är jag med på, men sen du och qwerty..., fattar inget. Tänkte blanda mig i men backar ur eftersom jag inte förstår.

Ska dessutom sova nu.

Här blåser det inget..., det serveras god frukost och god kvällsmat samt hotell i morgon i en svensk stad i VG region.

• Isnogood
    qwerty66 skrev 2009-09-28 23:04:55 följande:
    kanske det blir som mulle-meck bygger häst gård imorgon då.du kanske kan plocka ihop ett bättre stall och så vidare... om!!! du letar tillräckligt!!!
    He he..jaa...hm...kanske inte är så illa när allt kommer kring...

O har jag riktig tur så kanske den gamla ladugården lagt sig ner snyggt o prydligt så jag kan bygga nya stallet där....
    "önskedrömmer"
  • qwerty66

mullemeck är elak... man måste bygga själv... man får ju bara delarna...

• Isnogood
    Sedek skrev 2009-09-28 23:05:28 följande:
    Ja det är jag med på, men sen du och qwerty..., fattar inget. Tänkte blanda mig i men backar ur eftersom jag inte förstår.Ska dessutom sova nu.Här blåser det inget..., det serveras god frukost och god kvällsmat samt hotell i morgon i en svensk stad i VG region.
    Serverar dom HOTELL där du är...

"funderar på hur man äter hotell...o hur man orkar"

Hm...jaa du...det andra..det är ju qwerty som är kryptisk med sina prickar juh...

Jag försöker bara luska ut vad dom betyder...ger mig faan på att det faktiskt är någe kryptiskt....
Svar på tråden Tråddödare igen....