Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare igen....

nämnde det nog mest i förbifarten ang. att vi sett pingviner på bröllopsresan (ja, de var faktiskt en av anledningarna att åka dit )

nej, glasyr är alldeles för avancerat!
    hade du det menar du?

Velour skrev 2009-11-22 01:06:46 följande:
    Polly S skrev 2009-11-22 01:03:48 följande: Jag måste ha missat att du nämnde det. Men vad kul med pepparkakspingviner! Ska du ha glasyr och sånt på dem också?
  • Polly S

hmm. nu har vi 70 kvadrat, typ dubbelt så stort vore nog bra.

Velour skrev 2009-11-22 01:08:10 följande:
    Polly S skrev 2009-11-22 01:06:23 följande: Ja. Hur stort ska ni bo? För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood!
  • Polly S

darn;
    För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood!

• Polly S

hemlig med det, men är ursprungligen från Lkpg.

Velour skrev 2009-11-22 01:10:07 följande:
    Polly S skrev 2009-11-22 01:07:15 följande: Jag har varit öschötte sen vi kom till Sverige. Alltså sedan 23 år tillbaka Men någon redig (eller "oedig") öschötska kan jag fortfarande inte tala. Nu är jag riktigt glömsk igen, men var bor ni?
  • Polly S

Nya Zeeland.

absolut!

Velour skrev 2009-11-22 01:12:59 följande:
    Polly S skrev 2009-11-22 01:09:02 följande: Jaså du! Vad trevligt Vart åkte ni på bröllopsresa? Jag tycker att baka pepparkakor med färdigköpt pepparkaksdeg är tillräckligt avancerat för mig, så nej ingen glasyr för min del För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood!
  • Polly S

nån här som läst Twilight-serien? (jag känner mig tvingad för att kunna ta ner eleverna på jorden, det är INTE romantiskt med kontrollerande stalker-killar vare sig de är vampyrer eller ej)

• Polly S

läste den här artikeln angående Twilight,
    www2.unt.se/article/1,1826,MC=5-AV_ID=984721,00.html

ordbajser på högnivå, eller så är "Days of our lives" en djupgående och kritisk samhällsbetraktelse också...
    ibland försöker man läsa mellan rader som inte ens finns.

Velour skrev 2009-11-22 01:18:29 följande:
    Polly S skrev 2009-11-22 01:15:53 följande: Nya Zeeland. Wow! Nä, inte läst Twilight-serien. Men bra tanke av dig. För övrigt anser vi att vi bör träffas hos Isnogood! (du glömde skriva det)
  • Polly S

nej, läggdags minsann!
    hörs (läses? skrivs?) imorrn!

• Polly S

menar du att vi tjatade halva kvällen i onödan!

Isnogood skrev 2009-11-22 13:09:44 följande:
    LYXHUS.....??????? ASG Hm...mitt hus e från 1850.....litet o slitet.....men det är mitt i alla fall..... "älskar mitt hem" Visst får ni komma hit
    för övrigt anser vi att vi bör få komma hem till Isnogood!
  • Polly S

it's a date!
    adventsfika eller julgransplundring?

Isnogood skrev 2009-11-22 13:20:32 följande:
    Polly S skrev 2009-11-22 13:14:45 följande: He he he...jaa...särskilt eftersom jag inte varit in o läst något förren i dag. (myyyyyyyyyyyyyyyyyyyycket läsning.... ) SÅ...är man inte frenetiskt rädd för dammråttor, katter, hästar, getter o smuts i hörnen o dragiga små hus så varför inte.... A...har ju EN fin vägg på huset nu i alla fall....men det kostade (för mig...) sjukt mycket...så de andra väggarna får vänta lite....
Svar på tråden Tråddödare igen....