Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare igen....

saker på 's' är alltså OK.
    då packar vi med Scratchy

Scratchy skrev 2009-11-19 22:55:32 följande:
    Jag tar med internet. Och om Sedek säger att jag inte får ta med det (vilket jag antar eftersom jag lärde honom leken) så tar jag med saltsyra att köra upp i arslet på honom. För saltsyra kan han inte neka mig. Ps. Själva uppkörandet av saltsyran får han står för själv, jag tänker inte gå i närheten.
  • Polly S

nejnej, han är snäll. "snäll". säger han själv, märk väl.

Velour skrev 2009-11-19 22:56:33 följande:
    Men fy på dig! Vilket språk du använder!
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2009-11-19 23:00:59 följande:
    Ahahaha, ja det finns ju ingen som kommer se mig som ett hot då - eller så låter de mig vinna "för det är synd om personer med begåvningshandikapp"
  • Polly S

ja, skohorn finns ju redan!

Jagbyttenick skrev 2009-11-19 23:03:14 följande:
    Får jag ta med mina skor?
  • Polly S

nu ska jag ta ut Valpen, så jag säger godnatt!

• Polly S

jag! jag!

Scratchy skrev 2009-11-20 03:04:29 följande:
    Och den som är först med att skriva imorgon får en present från mig. (Och det gäller INTE om Velour fortfarande är vaken.)
  • Polly S

hej tråden!
    idag ska jag riktigt TRYCKA i mig frisk luft och gå långpromenad så Valpen inte får tokspel ikväll!
    vad gör ni?

• Polly S

ja, underbart väder!

semsetrtid tickar på dubbelt så snabbt som arbetstid, det är vetenskapligt bevisat.

Isnogood skrev 2009-11-21 11:54:23 följande:
    Njuter av helg o strååååååååååååååååååååååååålande sooooooool...! -Kan inte minnas när jag såg solen senast....läääääääänge sedan var det i alla fall... Sen grämer jag mig lite för att halva semestertiden har gått redan....
  • Polly S

åh, vad mysigt! köpt deg eller hemmagjord?

Velour skrev 2009-11-21 15:51:25 följande:
    Nu ska det bakas pepparkaka.
  • Polly S

åh, ja det är OFTA det händer! jag brukar sitta på händerna för att inte skriva då!
    (precis som jag gör när folk vet allt om skolvärlden för att de gått där och vet att alla outbildade lärare är _bättre_ än andra eftersom de och bara de engagerar sig...)

Scratchy skrev 2009-11-21 18:32:37 följande:
    Men det som verkligen är illa är när folk ställer diagnos på personer utan att veta något om dem egentligen. Typ, "eftersom jag läst ts beskrivning av sin man på tre rader på fl och kollat lite på wikipedia så drar jag slutsatsen att han har en narcissistisk personlighetsstörning". Usch!
Svar på tråden Tråddödare igen....