• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-25 18:55:48 följande:
    Näe...äter dom inte nu....eller..ja, nåååågra har nog slunkit ner förstås... men sen bakar jag till släkten också...o så måste man ju ha till 1a+2a+3e+4e avdent också...
    Och till vår träff naturligtvis!
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-11-25 21:17:48 följande:
    Det kan du ju, men du kan ge dig den på att någon annan klampar in precis när det är dags för den stora finalen.
    Den har vi varit med om ja...
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-25 18:57:06 följande:
    Nej, pepparkakor är inte goda...
    Synd att du inte tycker det. Men vad för julbakelser tycker du om då?
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-25 21:26:41 följande:
    Och till vår träff naturligtvis!
    Självklart..!

"hoppas att den blir av innan midsommar"
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-25 21:27:21 följande:
    Synd att du inte tycker det. Men vad för julbakelser tycker du om då?
    Grädde...
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-25 19:50:11 följande:
    Hur FAAN kan man vara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ urbota djävla KLANTIG?!?!?!?!?!?!? Faan......Mörkt ute..som ALLTID på kvällarna vid den här årstiden...blåser nästan storm o regnar...Ena plåten på logens tak e fortfarande lös o slår regält i blåsten...kollade på den när jag var på väg för att gå o tända inne i verkstan...-O ramlade rakt över en timmersläde som står en bit utanför... ( S K I T )-SÅ...nu är jag smyckad med en REGÄL fläskläpp, skrubbsår i ena handflatan o skrapsår o svullnader på båda benen.... "GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH" "Bankar huvudet i väggen, funderar på hur jag ska få fast plåthelvetet och påminner mig själv om att flytta på timmersläden i morgon bitti"
    Skaffa en händig karl.
  • Scratchy
    Polly S skrev 2009-11-25 21:19:19 följande:
    Already on it!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-25 20:49:29 följande:
    En massa bollywoodfilmer med intrigerna mellan Sedek och Isnogood har gjorts, eftersom de ännu inte kommit till skott och gått på dejt. Velour, Scratchy och Sedek har tävlat om vem som kunde göra roligast film. Tror det blev oavgjort Vi har bestämt att det blir träff IRL i januari, men bla jag kunde inte komma. Isnogood är den vänliga värdinnan som utlovat övernattning i sovsäck och visning av sin nya häst och sina första tatueringar som snart täcker hela kroppen!Jag har outat mitt namn och Velour också fast jag var trög och fattade inget på hundra år. Scratchy heter Daniel som tredjenamn och något av 58 andra namn som Velour föreslog.Vi har fått veta vikt och längd på flera deltagare igen.Fiona och Isnogood har varit allmänt gulliga som alltid och Ord blind och Midka dyker upp sporadiskt och hedrar oss med sin närvaro.Velour leder ligan när det gäller antalet inlägg i tråden, både glada och ilskna och lite "tetiga", särskilt mot Scratchy Tror det är flirt på gång där om inte S väljer att ta sin "icke-flickvän" istället De har dessutom lovat att stalka mitt hotell i nästa vecka när jag åker till GBG ett par dagar.Scratchy är inte här just nu för han har slitit ut sina organ genom att inte sova.Eh, nu ska vi se, just det, Qwerty har varit inne ibland på nätterna och druckit folköl med Sedek.Har jag glömt något, godingar?
    Du är BÄST, my friend!!

Svar på tråden Tråddödare igen....