• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Polly S

och jag som trodde att du _försökte_ få vissa i tråden i säng!

Sedek skrev 2009-11-25 20:10:38 följande:
    Tror bestämt alla gick och la sig när jag kom. Menade inte att skrämma er i säng med min propaganda..., förlåt..., snälla kom tillbaka. Det är så ensamt
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-25 20:10:38 följande:
    Tror bestämt alla gick och la sig när jag kom.Menade inte att skrämma er i säng med min propaganda..., förlåt..., snälla kom tillbaka. Det är så ensamt
    Jomentack du....räknas inte jag eller..?

"går min väg med den överplåstrade fläskläppen släpandes efter"
  • Polly S

jag räknade med dig!

Polly S skrev 2009-11-25 20:16:34 följande:
    och jag som trodde att du _försökte_ få vissa i tråden i säng!
  • gaffsan

Hej flickor och pojkar , long time no,,,, Ja ja har haft problem {#lang_emotions_undecided}
    Och de kvarstår ,tyvärr . Glöm mig inte {#lang_emotions_innocent} även om det är glest .

• gaffsan

mellan besöken glömde jag att skriva {#lang_emotions_tongue_out}

• Polly S

klart vi inte glömmer dig! *tokkramar och hoppas det blir bättre*

gaffsan skrev 2009-11-25 20:22:33 följande:
    Hej flickor och pojkar , long time no,,,, Ja ja har haft problem Och de kvarstår ,tyvärr . Glöm mig inte  även om det är glest .
  • gaffsan
    Polly S skrev 2009-11-25 20:24:48 följande:
    klart vi inte glömmer dig! *tokkramar och hoppas det blir bättre*
    Tack din gulleplutt {#lang_emotions_sunny} Det värmer {#lang_emotions_laughing}

Har ju missat allt , har nu en stund så jag kan uppdatera mig , Berätta ,
    jag drar i öronen , så de ser ut som paraboler (riskabelt när det blåser kuling ) {#lang_emotions_wink}
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2009-11-25 20:09:41 följande:
    Polly S skrev 2009-11-25 19:51:20 följande:"Svårt o prata med alla plåster på munnen" Tack Höjden av klantighet liksom... (men jag skrapade inte tatueringarna i alla fall... )
    Ta det försiktigt vettja, du kunde ha förstört timmersläpet
    Kram på dig och en hutt med whiskey
  • Polly S

åh, J hjärta A är världsbäst på sammanfattningar!

gaffsan skrev 2009-11-25 20:32:23 följande:
    Tack din gulleplutt  Det värmer Har ju missat allt , har nu en stund så jag kan uppdatera mig , Berätta , jag drar i öronen , så de ser ut som paraboler (riskabelt när det blåser kuling )
  • Jagbyttenick
    gaffsan skrev 2009-11-25 20:22:33 följande:
    Hej flickor och pojkar , long time no,,,, Ja ja har haft problem Och de kvarstår ,tyvärr . Glöm mig inte  även om det är glest .
    Hejhej *vinkar* Du är inte glömd, vi tyckte du skulle hänga med på IRL-träffen hemma hos Isnogood, som för tillfället misstänks vara samma person som Scratchy, men det lär väl visa sig på träffen. Min teori är att de är siamesiska tvillingar
Svar på tråden Tråddödare igen....