Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare igen....

Isnogood -yuk!

• Polly S

lyckas det så tror jag de tjejerna förtjänar honom!

Scratchy skrev 2009-11-24 20:27:08 följande:
    Polly S skrev 2009-11-24 20:25:07 följande: Undra om man skriver så för att man tror att det lyckas? Eller för att han har erfarenhet av att det lyckas? Eller om han helt enkelt är lite...
  • Polly S

haha, digital blottning!

Midka skrev 2009-11-24 21:16:15 följande:
    Men hallååååå! Blir inte ett dugg nyfiken på vad som skrivs... Kan det vara en digital typ av blottning?? När folk inte går på stan längre så de kan blotta sig för dem får man hitta andra uttryckssätt? Bara en vild gissning...!?! Det skulle innebära att någon just nu fått sig trippel uppskattning... Tål att funderas på
  • Polly S

nej, och jag som väntat hela kvällen!

Velour skrev 2009-11-24 22:14:43 följande:
    Hola tråden! Har ni fått samtal från en Laila från Svensk Kvalitetsindex ikväll?
  • Polly S

ngn ni kände..?

Isnogood skrev 2009-11-24 22:13:31 följande:
    Mr Sandman skrev 2009-11-24 21:27:31 följande: Fegis...vågade du inte komma in igen... eller blev du besviken för att vi listade ut att det var du på en gång..?
  • Polly S

nope, nu ska jag stänga ner här.

studiedag imorrn, undrar vad det blir för 'intressanta' föreläsningar?
    oh joy.

sov gott!

• Polly S

jag läste 'nattlinne'...

Isnogood skrev 2009-11-25 07:22:07 följande:
    "ser framför mig hur du ligger utslagen i soffan iklädd nätlinne med ett 6-pack öl stående på magen"
  • Polly S

du ÄR Isnogood trots allt!
    Scratchy skrev 2009-11-25 07:39:43 följande:
    Polly S skrev 2009-11-25 07:28:58 följande: Hehe... mystiken tätnar...
  • Polly S

mäh! du ska ju inte tala om dina synder för Sedek!
    om han inte vet om det far inte dina organ illa!

Scratchy skrev 2009-11-25 16:32:21 följande:
    Sedek! Är du där? Jag måste bikta mig: Jag har varit vaken i snart 32 timmar i sträck. Jag börjar bli lite orolig för mina organ. Hur som helst så började jag dagen med att hoppa över frukosten (så svårt att motivera en frukost när man inte sovit). Sen blev jag lite (mycket) sen till bussen så jag var tvungen att sprinta en kilometer på fastande mage. Det är inte bra för organen va? Eller benmusklerna. Sen är frågan, är magsäcken ett organ? Den kändes lite sliten när jag åt sushi. Det typ sved till i magen några sekunder efter varje gång jag svalt. Har det också med sömnbrist att göra? Hoppas du finner i din storhet att förlåta mig för mina synder mot organen. Hur som helst tänkte jag försöka botgöra detta genom att ta en powernap nu så att jag orkar med kvällen.
  • Polly S

ja, men jag inser det ju nu iaf, till skillnad från Sedek...

Scratchy skrev 2009-11-25 18:55:15 följande:
    Polly S skrev 2009-11-25 18:12:41 följande: Oj, det tog en stund innan du insåg det uppenbara...
Svar på tråden Tråddödare igen....