Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare igen....

ow! *plåstrar om*

Isnogood skrev 2009-11-25 19:50:11 följande:
    Hur FAAN kan man vara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ urbota djävla KLANTIG?!?!?!?!?!?!? Faan...... Mörkt ute..som ALLTID på kvällarna vid den här årstiden...blåser nästan storm o regnar... Ena plåten på logens tak e fortfarande lös o slår regält i blåsten...kollade på den när jag var på väg för att gå o tända inne i verkstan... -O ramlade rakt över en timmersläde som står en bit utanför... ( S K I T ) -SÅ...nu är jag smyckad med en REGÄL fläskläpp, skrubbsår i ena handflatan o skrapsår o svullnader på båda benen.... "GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH" "Bankar huvudet i väggen, funderar på hur jag ska få fast plåthelvetet och påminner mig själv om att flytta på timmersläden i morgon bitti"
  • Polly S

hörru, Scratchnogood, hur funkar det, får du också ont i munnen när ditt alter ego slår sig?

• Polly S

haha, jag har tänkt undvika den!

Sedek skrev 2009-11-25 20:09:15 följande:
    Nån som ska se storfilmen D.O.A i kväll
  • Polly S

reklam för den nu!

Sedek skrev 2009-11-25 20:09:15 följande:
    Nån som ska se storfilmen D.O.A i kväll
  • Polly S

och jag som trodde att du _försökte_ få vissa i tråden i säng!

Sedek skrev 2009-11-25 20:10:38 följande:
    Tror bestämt alla gick och la sig när jag kom. Menade inte att skrämma er i säng med min propaganda..., förlåt..., snälla kom tillbaka. Det är så ensamt
  • Polly S

jag räknade med dig!

Polly S skrev 2009-11-25 20:16:34 följande:
    och jag som trodde att du _försökte_ få vissa i tråden i säng!
  • Polly S

klart vi inte glömmer dig! *tokkramar och hoppas det blir bättre*

gaffsan skrev 2009-11-25 20:22:33 följande:
    Hej flickor och pojkar , long time no,,,, Ja ja har haft problem Och de kvarstår ,tyvärr . Glöm mig inte  även om det är glest .
  • Polly S

åh, J hjärta A är världsbäst på sammanfattningar!

gaffsan skrev 2009-11-25 20:32:23 följande:
    Tack din gulleplutt  Det värmer Har ju missat allt , har nu en stund så jag kan uppdatera mig , Berätta , jag drar i öronen , så de ser ut som paraboler (riskabelt när det blåser kuling )
  • Polly S

dom heter Scrachnogood nu.

Jagbyttenick skrev 2009-11-25 20:40:46 följande:
    Hejhej *vinkar* Du är inte glömd, vi tyckte du skulle hänga med på IRL-träffen hemma hos Isnogood, som för tillfället misstänks vara samma person som Scratchy, men det lär väl visa sig på träffen. Min teori är att de är siamesiska tvillingar
  • Polly S

inte-RL är inte att förakta!

gaffsan skrev 2009-11-25 20:42:11 följande:
    Ohh vad jag har saknat er mina vänner i inte real life
Svar på tråden Tråddödare igen....