• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Sedek skrev 2009-11-27 23:06:41 följande:
    Hm, morot... Kolhydrater, snabba sådana. kl 23... njae. Du har ingen apelsin kvar eller?
    Men det är ok om du planerar att gå ut på en liten nattlig romantisk promenad som jag vet att du gillar och läste om några sidor bak
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-27 23:06:41 följande:
    Hm, morot... Kolhydrater, snabba sådana. kl 23... njae. Du har ingen apelsin kvar eller?
    Ah, så det är inte lika nyttigt med en morot?

Nä, inga apelsiner kvar. Köpte ett kilo och åt upp alltihopa själv
    Har äpplen också, men var inte sugen på det. Men hade det varit bättre med ett äpple istället för morot?
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-27 23:05:44 följande:
    Hoppsan...Nej men ärligt, jag dricker inte så mycket. Ingen vältrimmad alkolever egentligen. Men ja, det finns ju... äh..., vi tar det en annan gång Orkar inte börja prata om receptorer, energiförbrukning och enzymer mitt i natten
    Du tar det så seriöst. Vad gulligt! Jag skämtade ju mest. Kanske var liiiiiiiiite seriös bara.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-27 23:07:52 följande:
    Men det är ok om du planerar att gå ut på en liten nattlig romantisk promenad som jag vet att du gillar och läste om några sidor bak
    Jag vet inte om jag gillar en nattlig romantisk promenad eftersom jag aldrig har haft det. Men gillar tanken på det
  • Velour
    Velour skrev 2009-11-27 23:11:50 följande:
    Jag vet inte om jag gillar en nattlig romantisk promenad eftersom jag aldrig har haft det. Men gillar tanken på det
    Men smickrande att du noterade det
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-27 23:09:19 följande:
    Ah, så det är inte lika nyttigt med en morot? Nä, inga apelsiner kvar. Köpte ett kilo och åt upp alltihopa själv Har äpplen också, men var inte sugen på det. Men hade det varit bättre med ett äpple istället för morot?
    På grund av att det finns "saker" i ett äpple som påskyndar förbränningen av kolhydrater ja. Annars är det även en del snabba kolhydrater i ett äpple också.

Men what the heck, det är ju fredag för guds skull - ät kvinna
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-27 23:10:46 följande:
    Du tar det så seriöst. Vad gulligt! Jag skämtade ju mest. Kanske var liiiiiiiiite seriös bara.
    Ja...

Fick just på mig den där verklighetshatten som Scratchy rekommenderade mig. Han tyckte inte den jag hade fungerade. Ska försöka få av den igen.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-27 23:12:28 följande:
    Men smickrande att du noterade det
    Jo så är det

Det är det också, du borde verkligen prova när tillfälle dyker upp!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-27 23:12:42 följande:
    På grund av att det finns "saker" i ett äpple som påskyndar förbränningen av kolhydrater ja. Annars är det även en del snabba kolhydrater i ett äpple också.Men what the heck, det är ju fredag för guds skull - ät kvinna
    Jag måste ha disciplin på mitt ätande - även på fredagar Visst, jag behövde inte kämpa så jättehårt med att gå ner i vikt, men å andra sidan går jag upp i vikt lika lätt, så jag befinner mig jämt i farozonen.

Grejen är att jag måste gå ner 5 kg till, sen är jag NÖJD!!
Svar på tråden Tråddödare igen....