• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-27 23:14:19 följande:
    Ja... Fick just på mig den där verklighetshatten som Scratchy rekommenderade mig. Han tyckte inte den jag hade fungerade. Ska försöka få av den igen.
    Jag tycker att han borde ta av sin verklighetshatt oftare
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-27 23:15:02 följande:
    Jo så är det Det är det också, du borde verkligen prova när tillfälle dyker upp!
    Meh, det är inte så att det varit JAG som bangat när tillfället fanns.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-27 23:16:30 följande:
    Har du sett de där trådarna om "hur gammal tror du jag är"?
    Finns många såna trådar. Jag svarade i ett av dem där det fanns en bild på en tant med rött hår. Gissade fel också, fast jag inom mig visste att hon var 35. Dock såg hon för gammal ut för att vara 35.

Vilken deltar du i?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-27 23:16:44 följande:
    Jag måste ha disciplin på mitt ätande - även på fredagar Visst, jag behövde inte kämpa så jättehårt med att gå ner i vikt, men å andra sidan går jag upp i vikt lika lätt, så jag befinner mig jämt i farozonen. Grejen är att jag måste gå ner 5 kg till, sen är jag NÖJD!!
    Måste för att DU ska bli nöjd antagligen. Men det är viktigt att vara nöjd också, oavsett vad andra tycker om dig. Har svårt att tro att någon annan skulle hålla med
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-27 23:18:02 följande:
    Jag tycker att han borde ta av sin verklighetshatt oftare
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-27 23:18:52 följande:
    Meh, det är inte så att det varit JAG som bangat när tillfället fanns.
    Nej det tror jag säkert. Knäppa killar du haft då
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-27 23:20:13 följande:
    Finns många såna trådar. Jag svarade i ett av dem där det fanns en bild på en tant med rött hår. Gissade fel också, fast jag inom mig visste att hon var 35. Dock såg hon för gammal ut för att vara 35. Vilken deltar du i?
    Inte deltar, jag gissade på hon Gossip Girl, 27?

Hon den andra med rött gissade jag 36 så det var inte så långt i från.

Att de orkar tänker jag. Måste vara många som gissar högt bara för att vara taskig tror jag.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-27 23:20:24 följande:
    Måste för att DU ska bli nöjd antagligen. Men det är viktigt att vara nöjd också, oavsett vad andra tycker om dig. Har svårt att tro att någon annan skulle hålla med
    Ja, för att JAG ska bli nöjd. Ingen har tidigare kommenterat mig negativt, utan allt är i mitt huvud. Jag brukade ju väga runt 55 kg. Visst, det kanske blir jättesvårt att gå ner till 55, men 57-58 är OK.

Men tack
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-27 23:21:23 följande:
    Nej det tror jag säkert. Knäppa killar du haft då
    Just det.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-27 23:23:06 följande:
    Inte deltar, jag gissade på hon Gossip Girl, 27?Hon den andra med rött gissade jag 36 så det var inte så långt i från.Att de orkar tänker jag. Måste vara många som gissar högt bara för att vara taskig tror jag.
    Ja, att de orkar. Ska jag vara ärlig? Jag är en av de elaka som gissar högt för att vara taskig. Jag kan bara inte vara snäll i sådana trådar eftersom jag tycker att det är så himla korkat. Samma sak i "är jag gravid"-trådar. Då har det hänt att jag kläckt ur mig nåt som gjort TS besviken. Fast jag fick medhåll av en annan. Dödade tråden gjorde jag också, i och med den kommentaren

En mycket dålig sida av mig, jag vet. Men annars är jag snäll.
Svar på tråden Tråddödare igen....