• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-27 23:58:59 följande:
    Okej:Säg att jag är snygg, oavsett. För att inte paja min egen bild av mig själv som as snygg. Man mår så mycket bättre om man går omkring och tycker att man är det, fastän man kanske inte är det på riktigt. Men å andra sidan ligger skönheten i betraktarens ögon vilket alltid oavsett händelse lämnar en springa av ljus att någon annan kan faktiskt tycka det.Nu låter det som att jag är väldigt utseendefixerad vilket jag inte är egentligen, lovar, på heders
    Deal!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-28 00:00:36 följande:
    Så är det Men betyder det att du inte längre är skyldig mig ett nummer?
    Precis! Nu har du fått två nummer, så du är egentligen skyldig MIG ett nummer. Milimeterrättvisa ska det vara!
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2009-11-27 23:58:59 följande:
    Okej: Säg att jag är snygg, oavsett. För att inte paja min egen bild av mig själv som as snygg. Man mår så mycket bättre om man går omkring och tycker att man är det, fastän man kanske inte är det på riktigt. Men å andra sidan ligger skönheten i betraktarens ögon vilket alltid oavsett händelse lämnar en springa av ljus att någon annan kan faktiskt tycka det. Nu låter det som att jag är väldigt utseendefixerad vilket jag inte är egentligen, lovar, på heders
    Hmm, då kanske du ska byta avtar
  • Velour

Inte gubben med glasögon, utan den unga killen som är snygg

• Velour
    Scratchy skrev 2009-11-28 00:04:54 följande:
    Fortsätter att hämnas på

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-28 00:04:52 följande:
    Snygg kille på SVT1!!
    Jag tittar på Keanu Reeves på trean
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-11-28 00:04:54 följande:
    Fortsätter att hämnas på

Vilken elak jäkel!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 00:06:29 följande:
    Jag tittar på Keanu Reeves på trean
    Keanu Reeves är överskattad!