• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 00:20:47 följande:
    Tack för tipset, det ska jag akta mig för nästa vecka Nu ska jag sova, om lille Loppan här hemma också behagar sova. Trodde öroninflammationen var över men han vaknar och är ledsen hela tiden Nattinatti tråddödarna
    Yes, beware!

Men lilla gubben..hoppas han kryar på sig så snart. Kram och godnatt på dig
  • Velour

Då ska vi se vad stjärnorna säger om morgondagen. Vi börjar med Sedek och avslutar med mig och jungfrukillen:

*Oxen: Ditt humör dalar när du ser att människor är orättvisa och buffliga. Men du vill inte ha bråk, så du säger ingenting.

*Jungfrun: Det blir en dag med starka kontraster. Olika saker ställs mot varandra, och du vet inte vilket ben du ska stå på. Låt magkänslan avgöra!

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-11-28 00:23:02 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 00:20:47 följande: Yes, beware! Men lilla gubben..hoppas han kryar på sig så snart. Kram och godnatt på dig
    Velour skrev 2009-11-28 00:31:36 följande:
    Då ska vi se vad stjärnorna säger om morgondagen. Vi börjar med Sedek och avslutar med mig och jungfrukillen: *Oxen: Ditt humör dalar när du ser att människor är orättvisa och buffliga. Men du vill inte ha bråk, så du säger ingenting. *Jungfrun: Det blir en dag med starka kontraster. Olika saker ställs mot varandra, och du vet inte vilket ben du ska stå på. Låt magkänslan avgöra!
    Tack, och berätta vad den lata Kräftan här ska hitta på också då! Kram
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-11-28 00:32:51 följande:
    Tack, och berätta vad den lata Kräftan här ska hitta på också då! Kram
    Är du vaken? Då ska jag köra ditt med

*Kräftan: Din intuition är stark. Du känner saker på dig och vågar dessutom lita på dina ingivelser. Du är en inspiration för många!
  • Sedek

Mitt humör kommer inte dala i morgon, lovar. Om någon skulle buffla på mig för tillfället så kommer den personen att ångra det, lovar även det.

Är du jungfru Velour?

• Scratchy
    Sedek skrev 2009-11-28 00:34:52 följande:
    Mitt humör kommer inte dala i morgon, lovar. Om någon skulle buffla på mig för tillfället så kommer den personen att ångra det, lovar även det.Är du jungfru Velour?
    Grattis till numret! (#5645)
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-28 00:34:52 följande:
    Mitt humör kommer inte dala i morgon, lovar. Om någon skulle buffla på mig för tillfället så kommer den personen att ångra det, lovar även det.Är du jungfru Velour?
    Det är bra att du ser till att det blir helt tvärtemot vad som står, åtminstone om det står något negativt

Ja, jag är jungfru med betydelsen att mitt stjärntecken är i jungfruns tecken
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-28 00:36:31 följande:
    Grattis till numret! (#5645)
    Tack?

Låter lite ångsökt så du får gärna förklara!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-28 00:37:35 följande:
    Det är bra att du ser till att det blir helt tvärtemot vad som står, åtminstone om det står något negativt Ja, jag är jungfru med betydelsen att mitt stjärntecken är i jungfruns tecken
    Då tycker jag du ska se till att ha magkänslan i topptrim genom att lägga dig snart

Nu är det snart dags för mig, även om det är fredag!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-28 00:37:35 följande:
    Ja, jag är jungfru men inte med betydelsen att mitt stjärntecken är i jungfruns tecken
    Tack för att du delar med dig... men hur kan du då ha barn?
Svar på tråden Tråddödare igen....