• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour

Undrar vems gener han har ärvt egentligen. Hans far är bara 1.79 och jag är som sagt endast 1.60. Hm...

• Velour

Är det något nytt för 2000-talets generation?

• Velour

Det roliga är att folk tror att han är äldre än vad han är p.g.a. hans längd Och jag har dilemmat att jag ser yngre ut än vad jag är. Jag får fortfarande visa legetimation på olika ställen. Vilket är irriterande, men samtidigt roligt att se kassörskans min när hon får se att jag är 30. Det blir nästan så att de ber om ursäkt för att de tvekade om min ålder.

• Velour

Hmmm...nu tror jag att det räcker. Jag hoppas att J hjärtar A gör en kul sammanfattning!

• Sedek
    Scratchy skrev 2009-11-28 01:25:24 följande:
    Sedek, titta! *pekar på Velours okristliga nummer med ett förfärat ansiktsuttryck*
    Jag lade märke till det.

Velour:
    Skickar vitlök, besvärjelser och

För säkerhets skull...
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-28 01:27:20 följande:
    Han tycker om mig ändå.
    Självklart

Hur kunde du veta det
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-28 02:36:52 följande:
    Är det något nytt för 2000-talets generation?
    Om längden menar du?

Jag kan förklara:
    Det är helt enkelt för att vi inte vilar våra organ tillräckligt. Det i sin tur leder till ökad produktion av tillväxthormon vilket även leder till onödigt långa längder på våra barn
  • Isnogood
    Jagbyttenick skrev 2009-11-27 23:45:14 följande:
    Eh, nej, hon såg ut att vara i min kollegas ålder och hon är 49. Min närmsta kollega är 37 och hon ser bra mycket yngre ut en den här tjejen. Syntes att hon levt ett hårt liv och rökt många cigaretter, tyvärr.
    Ser men gammal ut efter en massa ciggaretter..?

Attans...

-Ok..nu vet ju alla hur gammal jag är förstås....men hur gammal SER jag då ut o vara..?

-ÄRLIGA svar tack.....
  • Isnogood

på min vänstra halssida så finns det nu en svart drake...
    Har ännu en gång fått sitta i MYCKET längre tid än vad andra brukar behöva göra...

-Mitt skinn e MINST lika envist som mig tydligen....
    Jag VILL inte vara som alla andra...men det hade ju varit lite kul om jag åtminstonne hade haft ett "vänligt" skinn....

OJ vad han fick kämpa...han fick trycka ORDENTLIGT för att nålen skulle gå in ordentligt...
    -Liknade mitt skinn med ett spänt trumskinn....hårt o seeeeeeeeeeeeegt....
    Så det blev bara draken i går...ska dit snart igen o fixa texten i nacken o fylla i tecknena lite då färgen inte gått in ordentligt i skinnet på några ställen...

Draken kommer INTE gå att dölja...den går från örat o nästan ner till nyckelbenet.. den är inte så stor men lite "avlång" liksom...äh.. svårt o förklara... ska se om dotra kan hjälpa mig o fotografera den sen i stället...

Svar på tråden Tråddödare igen....