• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Polly S skrev 2009-11-30 22:43:02 följande:
    nope, inatt SKA jag sova mer! mina organ skriiker! gonatt!
    ... och så säger man godnatt också
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-30 22:37:53 följande:
    Jag med Badvakten på vårt badhus hette Uno, mycket lustig man.Vad gör du i kväll?
    Badvakten hette Uno? hehhe. På tal om konstiga människor, vi hade en gympalärare som hette Odd and he really was odd Gillade att kika in när vi just skulle duscha efter gympapasset

Det jag gör ikväll är att våndas över det stora arbetet som vi ska sätta igång med imorgon och som ska vara klar i januari. Men jag vet inte vad jag våndas över egentligen. Det är bara fjuttiga 20 sidor. Det är INGENTING egentligen. Jag gjorde en individuell pyttehemmatenta som var 11½ sidor och jag skulle lätt kunnat göra över 25 sidor eftersom jag pladdrar sådant. Men det är vår lärares fel! Han skrämde upp oss!

Så, vad gör Dr.Sedek ikväll?
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-30 22:38:09 följande:
    så det är rapporten i sig som är så hisklans svår?äh.
    Precis! "ÄH!" Det är så man borde se det. För om man har hängt med på lektionerna och läst litteraturen borde man inte ha mycket att vara nervös över. Eller hur?
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-30 22:42:36 följande:
    Du förringar inget Ja, hans jobb var att visa hur en rapport går till, med insamling av data. Jag vet att det inte är världens grej egentligen, men på nåt sätt kändes det så nytt och jag blir alltid nervös inför nya saker. Sen att jag och min grupp har haft roligt tillsammans hittills underlättar också.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-30 22:45:14 följande:
    Badvakten hette Uno? hehhe. På tal om konstiga människor, vi hade en gympalärare som hette Odd and he really was odd Gillade att kika in när vi just skulle duscha efter gympapasset Det jag gör ikväll är att våndas över det stora arbetet som vi ska sätta igång med imorgon och som ska vara klar i januari. Men jag vet inte vad jag våndas över egentligen. Det är bara fjuttiga 20 sidor. Det är INGENTING egentligen. Jag gjorde en individuell pyttehemmatenta som var 11½ sidor och jag skulle lätt kunnat göra över 25 sidor eftersom jag pladdrar sådant. Men det är vår lärares fel! Han skrämde upp oss! Så, vad gör Dr.Sedek ikväll?
    Dr Sedek Gillar det, funderar på att ändra mitt nicknamn?!

Jag är faktiskt på väg att lägga mig snart. Har suttit och pluggat lite, förberett morgondagen. Alla barn är hemma igen och det är "normal" vardag som börjar.

Har varit så trött idag, måste lägga mig tidigare. Blir så distraherad av FL nu för tiden bara

20 sidors rapport tills i Januari, det låter inte som ett problem eller ett svårt arbete för dig. Verbal och vältalig som du är! Peace of cake.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-11-30 22:43:02 följande:
    nope, inatt SKA jag sova mer! mina organ skriiker! gonatt!
    Godnatt
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-30 22:43:29 följande:
    Det betyder ju ingen ting egentligen. Om det skulle betyda något så skulle han vara tvungen att ge er en indikation på vad svårt är!Bara för att det står 1000 på vissa papperslappar så är inte alla papperslappar med siffran 1000 samma sak.
    Jag skämtade mest med det där Håller med!
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-30 22:49:00 följande:
    Dr Sedek Gillar det, funderar på att ändra mitt nicknamn?!Jag är faktiskt på väg att lägga mig snart. Har suttit och pluggat lite, förberett morgondagen. Alla barn är hemma igen och det är "normal" vardag som börjar.Har varit så trött idag, måste lägga mig tidigare. Blir så distraherad av FL nu för tiden bara 20 sidors rapport tills i Januari, det låter inte som ett problem eller ett svårt arbete för dig. Verbal och vältalig som du är! Peace of cake.
    Men då får vi väl börja kalla för doktorn då Du hade en tenta nästa vecka va? Är det svårt det du pluggar nu?

Ja, såklart är 20 sidor till januari en piece of cake.....Fortsätt med att vara så positiv, det kanske smittar av sig på mig nån gång.

Så, vad är det på FL som distraherar dig då?
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-30 22:49:37 följande:
    Polly S skrev 2009-11-30 22:43:02 följande: Godnatt
    Hörru du, fruktansvärt okristligt nummer igen.

För säkerhets skull
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-30 22:55:43 följande:
    Hörru du, fruktansvärt okristligt nummer igen.

säkerhets skull
    Meh, det finns inget mer okristligt än Påven!

Och den här gången var det ettan som räddade numret från att bli helt okristligt.
    Men du får akta dig för mig uppenbarligen. Jag är väldigt syndig
Svar på tråden Tråddödare igen....