• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-30 23:32:09 följande:
    Japp, internkurser, internutbildningar, kongresser. Vissa mer seriösa än andra.De som säljer läkemedel går en kurs som heter LiF, vet inte vad förkortningen står för men det kan säkert Queen of Google ta reda på. Vi har liknande kurser i vårt företag, i olika etapper. Väldigt seriöst och proffsigt. Det är därför jag gillar att titulera mig Dr... Jag kan asmycket om en pytteliten bit inom medicinen.Jag har iaf bestämt mig att vara trevlig mot nästa undersökningsmänniska som ringer och vill ha 30-60 minuter av min tid mitt i middagstid med skrikande barn i bakgrunden
    OK, LiF verkar vara the big boss här och deras ordförande är VD för Astra Zeneca. Men jag måste plugga på lite mer om Lif för att mer se vad de är för ena

Så du ska vara trevlig mot marknadsundersökarna? Naaww, det var ju snällt. Lovar att det inte ska ta mer än 15 minuter av din dyrbara tid.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-30 23:34:39 följande:
    Ah, kanske det är han?! Ska googla i morgon. Jag måste lägga mig nu... Kan inte du också säga att du ska det, så blir det lättare för mig att logga ut?Filmen vänder sig som sagt inte till vare sig ateister eller troende av något slag, det är bara en helt vanlig bra film som handlar om en predikant.Ungefär som att en film om en polis som löser svåra brott inte bara vänder sig till poliser eller brottslingar, utan till alla som vill se en bra film.
    Nä, jag ska vara kvar en stund till Jag ska se om jag kan få Scratchy på bättre humör!

Men OK.. en bra film. Men jag har fortfarande svårt att bli rörd när det gäller evangelister
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-30 23:35:24 följande:
    Jag har bara lagt beslutet hos dig, det är väl inte dominant!!!?
    Nog är det dominant alltid! "Bara om du säger snälla" Ja, jag har ett val här och det är att antingen ignorera detta eller helt underkasta mig din dominans om jag vill veta.

Valet är lätt och det är inte det du vill att det ska vara.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-30 23:42:47 följande:
    Nog är det dominant alltid! "Bara om du säger snälla" Ja, jag har ett val här och det är att antingen ignorera detta eller helt underkasta mig din dominans om jag vill veta. Valet är lätt och det är inte det du vill att det ska vara.
    Åh du skulle bara veta hur spännande den historien är, seriöst, din förlust och min förlust blir det ju då. Hur tänker du nu? Jag får inte höra att någon ber mig "snälla" och du får inte höra en helt out of this world historia.

• Velour
    Sedek skrev 2009-11-30 23:46:07 följande:
    Åh du skulle bara veta hur spännande den historien är, seriöst, din förlust och min förlust blir det ju då. Hur tänker du nu? Jag får inte höra att någon ber mig "snälla" och du får inte höra en helt out of this world historia.
    Hahah! Det gööööör inget. Kom bara ihåg detta när jag en dag säger A men inte B och du så gärna skulle vilja veta...heheh.....
  • Velour

Men nu får du faktiskt gå och sova herr doktor

• Sedek
    Velour skrev 2009-11-30 23:40:24 följande:
    Nä, jag ska vara kvar en stund till Jag ska se om jag kan få Scratchy på bättre humör! Men OK.. en bra film. Men jag har fortfarande svårt att bli rörd när det gäller evangelister
    Ajdå, men jag måste lägga mig... organ och allt det där.

Hälsa Scratchy att hans uppenbarligen dåliga humör med största sannolikhet beror på sömnbris och det där vakenmaratonet han hade för några dagar sedan.

Ha det så bra, kram, godnatt och sov så gott
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-30 23:47:53 följande:
    Hahah! Det gööööör inget. Kom bara ihåg detta när jag en dag säger A men inte B och du så gärna skulle vilja veta...heheh.....
    Attans, ett mothugg.

Vi kan köra byteshandel nån gång. När du sitter inne med nått så har vi lite hårdvaluta att handla med här
  • Sedek
    Velour skrev 2009-11-30 23:48:58 följande:
    Men nu får du faktiskt gå och sova herr doktor
    Jag är på väg...
Svar på tråden Tråddödare igen....