Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Tråddödare igen....

Ska fundera på det!Börjar bli dags att lägga upp bilder i min press som gapar tom. *funderar på om man kan bli avstängd för vissa bilder?*
    Nej då..du kan lägga upp vilka bilder du vill..men en del kanske du ska lägga under "känsligt"...
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-22 21:58:27 följande:
    Missade pepparkakssvaret, sorry Har inte hunnit läsa ikapp allt. Nu för tiden så skrivs det så det glöder i tråden, och jag har varit lite upptagen på annat håll till och från.Ser fram emot att få se alla hästar med dessa konstiga långa outtalbara namn
    Vad då konstiga långa outtalbara namn..?

Tinkerstoet: Spot´s Aileen
    Islänningsstoet: Layla fra Grafarkoti
    Islänningshingsten: Gimsteinn från Manketorp
    Shettishingsten: Bimlis Mörlin

• Isnogood
    Velour skrev 2009-11-22 22:04:44 följande:
    Menar du det? För gör du det, så gör jag handling av saken. No question about it.Jag har varit på FL-träff förut och även det på mitt initiativ
    Absolut

Jag har försökt varna er...för mitt hem är en kattastrof.. men om ni känner att det är ok i alla fall så är det helt ok för mig...

Bara det planeras så att alla kommer samma dag... och om det ska ätas o i så fall vad o vem som ska ha med vad o vad som drickas ska osv.....
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-22 22:14:58 följande:
    Jag är absolut inte så pratig IRL, jag lovar Ni får själv se när/om vi träffas.
    Vad synd...för min mun brukar glappa nonstop när jag kommer igång... o efter ett gäng drinkar så pratar o skrattar jag 100% av tiden....typ
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-22 22:24:14 följande:
    Jag kan ta med Gröna bananen dricka
    MUMS
    Sedek skrev 2009-11-22 22:25:21 följande:
    Vet inte vad jag tänkte på Vad heter getterna då?
    EN getabock...

Han heter Linus

Katterna heter:
    Jansson
    Mimmi
    Smulan
    Pepsi
    Gustav
    Meduza

• Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-22 22:53:17 följande:
    Ok, återkommer i morgon med en ETC (estimate to completion) 24/12-2009.Grattis i efterskott
    Tack
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-22 23:10:43 följande:
    Then let's! Om alkohol ska vara med i bilden, så får vi väl tänka på hur vi ska göra med körning/övernattning och allt sånt. Tror heller inte att Isnogood vill ha tråddödargänget övernattande hos sig, så bäst att tänka på detta noggrannare.
    Sonen har en säng...
    Dottern har en säng...
    Jag har stor säng...
    EN soffa...
    Husvagn någon..?
Svar på tråden Tråddödare igen....