Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Tråddödare igen....

Ja eller hur??? Tänkte bara varna er lite anonymt i den här tråden genom att lägga in länken, så ni vet att jag finns därute. Håll hårt i era män liksom.
    Jag har ingen man....så du kan få ta honom jag inte har....heeeelt ok för mig...
  • Isnogood

JAAAAAAAAAG
    HAAAAAAAATAAAAAAAAR
    ALLADIN-REKLAMEN som hoppar upp mitt framför näsan i tid o otid...

"letar efter saker att bli irriterad på"

• Isnogood
    Velour skrev 2009-11-21 00:22:33 följande:
    Jag med. Men visst är det så att vi inte får kritisera FL-reklam?
    Då får dom väl stänga av mig.....vilket iof kan vara bra...för då slipper jag den djävla reklamen....

"kommer aldrig köpa Alladin-ask"
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-21 00:23:20 följande:
    Hmm..en gång till?
    Hoppsan...fel flik...måååånga o hålla reda på nu...kanske blir fel igen...fingrarna vill inte riktigt det jag vill...he he he...

• Isnogood
    Velour skrev 2009-11-21 00:33:20 följande:
    Ooookeeej...detta vill jag nog inte titta på..
    Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-11-21 00:44:44 följande:
    Jag föll bort där ett tag...J hjärta A - 80-talet rockar! Fina bilder Velour - fattar fortfarande inte vad du heter...?Isnogood - Scratchy - Sov, tänk på organenSka lägga mig nu. Godnatt på er
    ♥ tillbaka
  • Isnogood
    Velour skrev 2009-11-21 09:52:14 följande:
    Trööött...Tänkte ju att jag skulle lägga mig lite tidigare inatt, men fick jag sova? NEJ! Så fort jag höll på att somna, ställde grannen ovanför till med något oljud som fick mig att hoppa till. Det hände flera gånger om också! Vilken tortyr! Jag tror att jag ska sätta på stereon kl. 3 på natten i inatt. Och sen ska jag stänga av den i nån minut, sätta på på högsta volym i nån minut. Stänga av i nån minut, sätta på på högsta volym i nån minut....och hålla på så i en halvtimme
    Smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart....
  • Isnogood
    qwerty66 skrev 2009-11-21 10:09:53 följande:
    godmorgon :)
    .-p

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD MORGON på dig med..!

-Vart har du varit halva mitt liv..?
Svar på tråden Tråddödare igen....