Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare igen....

blev Audrey Hepburn.
    skippar glasögonen och tar linser, målar på tjockt med kajal och tuperat upp håret bakom ett diadem.
    till detta blir det hellång sammetsklänning, svarta handskar, ngt halsband och ett fejk-ciggmunstycke.

nej, jag handlar mer nödvändiga saker än såna jag vill/'måste' ha -ännu ett vuxentecken?

Velour skrev 2009-12-11 18:08:01 följande:
    Polly S skrev 2009-12-11 17:57:30 följande: Trevligt! Vad ska du föreställa inför filmfesten? Jag och mina kära systrar har varit lite ute på stan och kollat in vad som finns. Som vanligt är det jag som kommer hem tomhänt Tycker mig inte finna så mycket snyggt.
  • Polly S

vilket nummer är du i berättelsen?

Isnogood skrev 2009-12-11 20:57:55 följande:
    He he he...våra julfester är något extra....snackas läääääääänge efter varje gång.... Den ena gör det med den andra som försökte göra det med den tredje som ville göra det med den fjärde som gick hem med den femte som är gift med den sjätte som satt o grät i ett hörn o försökte tröstas av den sjunde som är chef till den åttonde som egentligen skulle ha åkt hem med den nionde som i stället lämnade festen med den tionde osv osv osv.....typ... Men kuuuuuuuuuuul har vi
  • Polly S

grattis!

Sedek skrev 2009-12-11 21:01:18 följande:
    Nummer
  • Polly S

shit, vad jobbar ni andra på för ställen?!

Velour skrev 2009-12-11 21:09:05 följande:
    Typiskt med andra ord
  • Polly S

snygg!

Isnogood skrev 2009-12-11 21:11:15 följande:
    Hm...en något suddig (liten ) bild tagen med min mobil, då dotras kamerabatterier var urladdade, på min "halsdrake" ligger nu i galleriet....
  • Polly S

*tänker på kollegorna*

...

*ryser*

nej, det vore nog inte ens kul att vara åskådare, mer sådär som en bilkrasch...

Velour skrev 2009-12-11 21:19:36 följande:
    Vadå, VILL du att sånt ska förekomma?
  • Polly S

eeuuuuuuuuh!

Velour skrev 2009-12-11 21:29:28 följande:
    Polly S skrev 2009-12-11 21:25:46 följande: Mmm...det var många gånger riktigt pinsamt att se hur folk höll på. Vuxna människor som inte kunde behärska sig, vare sig när det gällde alkoholdrickandet eller fenomenet att ligga runt och stöta på varann. Till och med en av mina chefer stötte på mig
  • Polly S

jag har en kollega som är typ 55 som är alldeles för närgången i min smak (håller gärna i armen när han pratar med en och så), vilket mest resulterar i att jag i stort sett lutar mig bakåt, bort från honom, tills jag slår i golvet. det här är alltså på jobbet, inte på fester. *kräks lite*
    annars har väl ett par av de yngre kollegorna flirtat lite försiktigt på ngn fest, men så försynt att man kan ignorera det.
    det enda paret jag vet blev ihop på jobbfest lyckades få ihop det låååångt efter att jag gått hem -och är ännu ihop.
    inte mkt hångel till höger och vänster (tack och lov då)!

Velour skrev 2009-12-11 21:33:58 följande:
    Polly S skrev 2009-12-11 21:31:27 följande: Ja. Vad skulle du göra om dina kollegor stötte på dig?
  • Polly S

hur hanterar man att chefen gör det?

Velour skrev 2009-12-11 21:33:58 följande:
    Polly S skrev 2009-12-11 21:31:27 följande: Ja. Vad skulle du göra om dina kollegor stötte på dig?
Svar på tråden Tråddödare igen....