Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

yeah? bring it!

Velour skrev 2009-12-11 22:47:07 följande:
    Jaså?? Ska ni utmana mig gällande nummertagning? I'm on!
  • Polly S

på tal om andra trådar (apropå ingenting...), tycker ni det är OK att kvinnor slår män?

• Polly S

oj, vad ung han var där!

Velour skrev 2009-12-11 22:48:39 följande:
    Jag älskar Al Pacino av hela mitt hjärta!

• Polly S

gah, hatar rosa! de är röda! red I tel you, red!
    njae, jag måste nog skicka honom länken så får han avgöra själv.

Isnogood var mer lättövertalad än vad jag trodde!

Velour skrev 2009-12-11 22:52:59 följande:
    Polly S skrev 2009-12-11 22:47:20 följande:jag sitter och dreglar och vill ha dom här:www.amazon.co.uk/Dr-Martens-Womens-Latoya-131.
    ..:sv-SE:officialförsöker övertala Maken att det är en bra julklapp! Fin! Dock är rosa inte min favofärg, men fin ändå Hur försöker du övertala maken? Tjata hål i huvudet på honom, likt det vi gjorde med Isnogood? "För övrigt anser jag att du ska köpa skorna till julklapp"
  • Polly S

men varför dras det alltid upp i jämförelse med att män slår kvinnor?
    intressant att det liksom rättfärdigas på det sättet!

Sedek skrev 2009-12-11 22:54:52 följande:
    Polly S skrev 2009-12-11 22:48:42 följande: Nej! Men av någon anledning är det mer OK än tvärt om. En man skadas ju inte på samma sätt fysiskt som en kvinna gör. Om det nu inte är en rysk kulstöterska som slår en finsk liten blek datanörd.
  • Polly S

han har en (klassisk) sci-fi-period nu, han plöjde alla böckerna från min 7,5hp-kurs så vi har diskuterat dom sen, kul!

ja, threadless är bra, tar ett par veckor att få dom bara, men de håller färg, form & tryck bra.
    tips om man bara köper ett par stycken, kryssa i 'gift' och skicka till en vän så slipper man tull.

Sedek skrev 2009-12-11 23:02:19 följande:
    Polly S skrev 2009-12-11 22:59:28 följande: Coola t-shirts! Böckerna känner jag inte igen, men han blir säkert glad. Har du beställt t-shirts därifrån förut? Är de bra?
Svar på tråden Tråddödare igen....