Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

Isnogood skrev 2009-11-24 14:34:25 följande:
    Kollar drakar....Även om det är bestämt vilken som blir på fredag så ska jag ha flera.... vill bara hitta någon jag känner 100 med....
    Förresten! Har du långt till nån mataffär?
  • Velour

Nähä, då får jag avsluta här, för jag måste till jobbet.

Ha det så kul!

• Velour

Hola tråden!

Har ni fått samtal från en Laila från Svensk Kvalitetsindex ikväll?

• Velour

Så Sedek är kortare än mig och otroligt fet i relation till sin längd, vilket måste se helt annorlunda ut än hans avatar...hm...

Och Issas tatuering skulle se skitkul ut om det blev till genom ole dole doff. Tror jag.

Och Miss Niles är ursprungstråddödaren, så hon får väl bli hedersgästen och på så sätt hamnar Midka på andra plats.

• Velour
    Polly S skrev 2009-11-24 22:15:22 följande:
    nej, och jag som väntat hela kvällen!
    Den som väntar på något gott...
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-24 22:15:46 följande:
    Ah...onsdag i morgon... Ska baka fler pepparkakor då...så degen tar slut, sen ska jag göra mer deg...På torsdag så blir det lussebullebak (lät mysko...) o saffransbullar fyllda med riven mandelmassa "mums"
    Åh, lussekatter!!! Vad jag älskar dem. Allt med saffran i smakar himmelskt....
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-11-24 22:18:54 följande:
    Välkommen tillbaka Visst blir det en kul syn...
    Tack!

Ja, jag kan nästan tänka mig hur en sån tatuering kan se ut. Men har man kroppen full av tats så kanske man till slut bara ole dole doffar lite för skojs skull. Då skulle den ole dole doffade tatsen vara den unika av alla de andra
  • Velour

Godnatt Fiona!

Lycka till med skolan imorgon!

• Velour
    Isnogood skrev 2009-11-24 22:24:24 följande:
    Kanske ska göra så när jag samlat på mig några stycken... Åh..har hittat..."harkel" 8 stycken nu som jag verkligen skulle vilja ha....-Men va faan...varför inte.... är endå så pass gammal så jag behöver inte bry mig hur andra er på mig....
    Var det där menat som något negativt mot dig själv eller som något positivt?
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-24 22:34:49 följande:
    Det är min granne på avataren... Ledsen att behöva göra dig besviken. Fast vad vet jag, du kanske är 205 cm x 120 kg före detta tyngdlyftare Som är en sport där Iran har många många bra internationella namn
    You wish, va?
Svar på tråden Tråddödare igen....