Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

SEDEK!!! Hur blir det med de bilder du hade tänkt pryda till galleri med?

• Velour

Sådär Fiona, nu har Mr.Muscle gett dig det mest utförliga svar.

• Velour
    Sedek skrev 2009-11-24 14:13:53 följande:
    Hm, ska fundera på det.Du själv då!!! Du har ju inga bilder på dig där
    Men det var inte jag som funderade på att lägga ut bilder på mig, utan det var du. Och därför undrar jag varför det dröjer sådant! (sådant är det inte lite östgötskt?)
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-24 14:17:02 följande:
    Du ligger perfekt där du gör, rör inte på dig 47-64 säger listan.Attans vad lätta ni är!
    Jag väger just nu inte alls runt 57 kilo, utan några kilo över faktiskt. Men jag vill gärna gå ner till 57. Men nu ser jag att jag ändå ligger inom ramen för vad som bör vara normalt för mig.
  • Velour
    Sedek skrev 2009-11-24 14:18:03 följande:
    Blev du avis nu
    Nej, jag kände bara att ditt svar var så mycket bättre än det jag skulle komma med. Jag vet ju att du kan mycket om hälsa, annars hade jag inte frågat dig om vad min vikt borde vara. ELLER HUR?!?!

• Velour
    Sedek skrev 2009-11-24 14:19:54 följande:
    När man ser ut som jag Eller när man tar +200 kg i marklyftEller när man tar 140 kg i bänkEller när man bor på en gård och driftar den själv, med allt vad det innebär
    Hur lång är du och hur mycket väger du?
  • Velour

Ingen aktivitet på hela tre min. Jag har dödat tråden!

• Velour

Wake up! Grababrushandputalittlemakeup! Hideawaythescarstofadeawaytheshakeup! Why'dyouleavethekeysuponthetable! Hereyougocreateanotherfable!

• Velour
    Sedek skrev 2009-11-24 14:30:39 följande:
    Nejdå, lugn ner dig nu tjejen Jobbar samtidigt, chefen kom in...
    Vad besviken jag blev nu!

• Velour
    Isnogood skrev 2009-11-24 14:34:25 följande:
    Kollar drakar....Även om det är bestämt vilken som blir på fredag så ska jag ha flera.... vill bara hitta någon jag känner 100 med....
    Kör Ole dole doff.
Svar på tråden Tråddödare igen....